گلکسی نوت 7 سامسونگ فردا می آید ، انتظار به سر رسید !

گلکسی نوت 7 سامسونگ فردا می آید ، انتظار به سر رسید !

سازنده بزرگ کره ای فردا در شهر نیویورک برای رونمایی از فبلت جدید خود ، گلکسی نوت 7 ، یک رویداد خبری برگزار می کند . احتمالا در این رویداد محصولات دیگری نیز در معرض عموم قرار می گیرد .

گلکسی نوت 7 برجسته ترین فبلتی می باشد که امسال قرار است وارد بازار شود . در طول چند ماه گذشته منابع خبری متعددی جزییات زیادی را در مورد این گوشی هوشمند منتشر کرده اند از این رو می توان احتمال داد که این فبلت ویژگی های زیر را در خود داشته باشد .

مشخصات فنی گلکسی نوت 7

ابتدا شایعه شده بود که سامسونگ می خواهد فبلت جدید خود را با یک رم 6 گیگابایتی به میدان بفرستد اما اخیرا منابع خبری اعلام کرده اند که سازنده کره ای از رم گلکسی S7 در فبلت جدید هم استفاده کرده است ؛ با توجه به چنین ادعایی می توان گفت که گلکسی نوت 7 به یک رم 4 گیگابایتی مجهز می باشد . این رم تقریبا از عهده هر کاری بر می آید اما از آنجایی که سامسونگ نوت 7 را طبق نیازهای کاربران تاجر طراحی کرده است بهتر بود که آن را به یک رم 6 گیگابایتی مجهز می کرد . گلکسی نوت 7 از نظر حافظه داخلی نیز می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد . طبق اطلاعات موجود این فبلت جدید قرار است در چند مدل با حافظه های داخلی قابل ارتقاء 64 و 256 گیگابایتی وارد بازار شود . کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه های میکرو SD میزان حافظه مدل 256 گیگابایتی را به 512 گیگابایت افزایش دهند .

در مورد پردازشگر این محصول هنوز مطلب دقیقی منتشر نشده است اگرچه که می توان احتمال داد که مدل قابل عرضه در بازارهای اروپا با پردازشگر 2.5GHz 8890 یا 8893/8995 اگزینوس و مدل قابل عرضه در دیگر مناطق جهان با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 در اختیار کاربران قرار گیرد . 

علی رغم این که گلکسی S7 به یک دوربین بسیار قدرتمند مجهز شده است انتظار می رود که فبلت جدید در زمینه قابلیت های تصویر برداری هم ارتقاء داده شده باشد . از این رو احتمالا فبلت جدید از دو دوربین سلفی ( یک لنز 3.7 مگاپیکسلی برای شناسایی عنبیه چشم و یک لنز 5 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی ) و یک دوربین 12 مگاپیکسلی Dual Pixel مجهز به گشودگی f/1.7 و OIS بهره می برد . 

از نقطه نظر طراحی می توان گفت که گلکسی نوت 7 مدل بزرگ شده گلکسی S7 ادج می باشد که قابلیت پشتیبانی یک قلم زیبا را نیز دارد . طبق اطلاعات موجود این فبلت از یک نمایشگر 5.7 اینچی سوپر AMOLED 2560 در 1440 پیکسلی ، باتری 3,500mAh ، قابلیت اتصالی 4G LTE Cat. 9 ، نرم افزار کمکی تاچ ویز و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو بهره می برد ؛ البته از آنجایی که گوگل می خواهد اندروید نوقا را از تاریخ نوزدهم ماه اوت ( 29 مرداد ) عرضه کند ، می توان انتظار داشت که کاربران گلکسی نوت 7 این پلت فرم را برای گوشی های خود دریافت کنند .

همان طور که گفته شد تا به حال مطالب زیادی در مورد گلکسی نوت 7 منتشر شده است ؛ برای مثال شنیده شده که مدل تخت این گوشی هوشمند به یک باتری 4,000mAh مجهز می باشد . از آنجایی که تا به حال سامسونگ تنها مطالب فوق را تایید کرده است باید صبر کرد و دید که سازنده کره ای فردا چه محصولی را در معرض عموم قرار می دهد .

منبع خبر: nextpowerup

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر