هانر نوت 8 با یک نمایشگر 6.6 آمد !

هانر نوت 8 با یک نمایشگر 6.6 آمد !

در کنار این محصول از هانر 5 هم رونمایی شد !

هانر شاید یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت هواوی باش اما اخیرا جنب و جوش های زیادی داشته است . این سازنده امروز از دو محصول جدید با نام هانر نوت 8 و هانر 5 (  یک گوشی اقتصادی ) رونمایی کرد . نوت 8 محصولی در رده بندی گوشی های قدرتمند کلاس متوسط می باشد که برای رقابت با گوشی های Mi مکس شیائومی ساخته شده است . در ساخت این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.6 اینچی 2560 در 1440 پیکسلی استفاده شده است و از این نظر می توان گفت که نوت 8 در مقایسه با گوشی های Mi مکس شیائومی برتری دارد . این محصول در واقع برای کاربرانی ساخته شده که برای انجام فرآیندهای محاسبه ای تنها از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند .

هانر نوت 8 دوربین هواوی P9 ، را در خود ندارد اما از پردازشگر 8 هسته ای Kirin 955 این گوشی هوشمند در کنار یک رم 4 گیگابایتی ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت پایدارسازی تصویر ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، اسکنر اثر انگشت ، باتری 4,500mAh و حافظه داخلی قابل ارتقاء 32 / 64 و 128 گیگابایتی بهره می برد .

همان طور که گفته شد امروز هانر 5 هم در معرض عموم قرار گرفت . این گوشی دو سیم کارته یک محصول ابتدایی تر می باشد که بر مبنای هانر 5X ساخته شده است . این محصول به یک پردازشگر 4 هسته ای مدیاتک ، نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی ، رم 2 گیگابایتی ، حافظه داخلی قابل ارتقاء 16 گیگابایتی ، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی مجهز می باشد .

سازنده چینی در نظر دارد هانر نوت 8 32 و 128 گیگابایتی را از 9 اوت ( 19 مرداد ) با قیمت 346 و 420 دلار و هانر 5 را از فردا با قیمت 90 دلار در بازار چین عرضه کند . طبق اطلاعات موجود هانر نوت 8 در ایالات متحده هم عرضه می شود . 

هانر5

 

منبع خبر: engadget

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر