آتش گرفتن آیفون

آتش گرفتن آیفون

بر اساس گزارش ها انفجار یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون در جیب یک کاربر اهل سیدنی استرالیا منجر به سوختی درجه سوم وی شد. این کاربر یک دوچرخه سوار کوهستان بوده است که در حین دوچرخه سواری آیفون در جیب وی منفجر شده است!

 

بر اساس گزارش ها انفجار یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون در جیب یک کاربر اهل سیدنی استرالیا منجر به سوختی درجه سوم وی شد. این کاربر یک دوچرخه سوار کوهستان بوده است که در حین دوچرخه سواری آیفون در جیب وی منفجر شده است!

به گزارش «تابناک» دوچرخه سواری به نام «گرت کلیر» در حالی که روز یک شنبه مشغول دوچرخه سواری در منطقه «منلی دام» سیدنی بود، به یکباره دچار حادثه ای از نوع عجیب و غریب آن میشود.

آتش گرفتن آیفون در جیب یک دوچرخه سوار وی را راهی بیمارستان کرد!


این دوچرخه سوار 36 ساله به نشریه «دیلی میل» گفته است که در حین دوچرخه سواری و بعد از یک زمین خوردن مختصر، متوجه میشود که از لباس های وی دود بیرون می آید! سپس وی احساس یک سوزش بسیار شدید در ران راست خود میکند و در همین حال متوجه میشود که شورت ورزشی و لباس های وی در حال ذوب شدن هستند و آیفونی که در جیب داشته است به پای وی چسبیده!

وی بیان کرده که سوزش شدیدی همراه با درد را ناشی از حرارتی در حدود 100 درجه در پای خود احساس میکرده است. وی در حین تلاش برای بیرون آوردن لباس های درحال ذوب شدن و گوشی آیفون خود دچار سوختگی از ناحیه دست راست نیز میشود اما در نهایت در حالی گوشی آیفون را از لباس های خود بیرون میکشد که بر اثر حرارت زیاد گوشی ذوب شده در دست های وی باقی میماند!

به گفته خوی وی، 20 دقیقه در همان حالت منتظر میماند تا در نهایت بتواند با استفاده از دو تکه چوب، این آیفون ذوب شده را از دست خود جدا کند.

وی سپس به بیمارستان Royal North Shore مراجعه کرده و در آنجا پزشکان به وی میگوید که این سوختگی سه لایه از پوست وی را دچار آسیب دیدگی شدید کرده است و برای معالجه به یک مرکز درمان سوختگی منتقل میشود تا در آنجا مورد عمل جراحی پیوند پوست قرار بگیرد.

وی در مورد حادثه ای که برایش رخ داده گفته: این موضوع کاملا اتفاقی بود و آتش گرفتن گوشی ناشی از برخورد آن با زمین بود. این اتفاق با احتمال یک در میلیون رخ میدهد که گوشی از ناحیه ای با زمین برخورد کند که دقیقا جای قرار گیری باتری لیتیومی است که منجر به انفجار و آتش گرفتن آن میشود.

وی به شکلی جالب توجه نام آیفون خود را «مینی بمب» گذاشته و این اتفاق را یک تراژدی که در انتظار همه است لقب داده. وی بیان کرده: همه آیفون ها همینطور هستند و اگر این اتفاق برای یک نفر رخ دهد برای سایرین نیز میتواند رخ دهد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر