گلکسی نوت 7 آمد ؛ در رنگ های طلایی ، نقره ای ، مشکی و آبی !

گلکسی نوت 7 آمد ؛ در رنگ های طلایی ، نقره ای ، مشکی و آبی !

سامسونگ از گلکسی نوت 7 در چهار رنگ رونمایی کرد ؛ رنگ مورد علاقه شما کدام است ؟

سامسونگ از جدید ترین محصول سری نوت خود رونمایی کرد ، فبلتی که ششمین محصول سری نوت می باشد اما شماره 7 را با خود یدک می کشد . مانند همیشه سازنده کره ای آپشن های رنگی محدودی را برای گوشی های سری نوت خود ارائه کرده است که در این خبر به مقایسه آن ها پرداخته می شود . 

اولین رنگ ، مدل طلایی و یا به زبان سامسونگ طلایی پلاتینیوم : اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد و به نحوی باعث دلخوری کاربران آمریکایی می شود این است که نوت 7 با این آپشن رنگی در آمریکا عرضه نمی شود علی رغم این که برای کاربران آمریکایی این رنگ اولویت خرید محسوب می شود .

رنگ بعدی ، نقره ای : سامسونگ برای اولین بار گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 ادج پلاس را با این رنگ عرضه کرد . رنگ نقره ای گزینه بدی برای یک محصول مانند نوت 7 محسوب نمی شود اما اولین انتخاب هم محسوب نمی شود . امتیازی که این آپشن دارد مات بودن آن است که هماهنگی خوبی را با بدنه فلزی نوت 7 ایجاد می کند .

رنگ سوم ، آبی مرجانی : سامسونگ در گذشته هم گوشی هایی را در رده محصولات پرچم دار خود با رنگ های آبی عرضه کرده بود اما آبی مرجانی گزینه متفاوتی می باشد که برای گلکسی نوت 7 در نظر گرفته شده است . از جمله ویژگی های این رنگ خاص می توان به مات بودن آن اشاره کرد که هماهنگی بسیاری خوبی با پنل شیشه ای جلو نوت 7 دارد . 

رنگ آخر ، مشکی یاقوتی : محصولی که به طور کامل با رنگ مشکی تزیین شود همیشه زیبایی خاص خود را دارد و گلکسی نوت 7 هم از این قضیه مستثنی نیست . بدون شک می توان گفت که عده زیادی نوت 7 را با این رنگ انتخاب می کنند .

منبع خبر: androidauthority

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر