خدمات ابری برای آینده

خدمات ابری برای آینده

برای بیش از 40 سال است که شرکت مایکروسافت در درجه اول به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری توانسته ملیاردها دلار را از کاربران PC بدست آورد.

برای بیش از 40 سال است که شرکت مایکروسافت در درجه اول به عنوان یک شرکت نرم‌افزاری توانسته ملیاردها دلار را از کاربران PC بدست آورد. مطمئنا مایکروسافت در دسته‌های مختلف دیگری مانند سخت‌افزار، جست و جو و رسانه‌هایی چون بازی‌های ویدیویی نیز موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است. اما در مصاحبه پنجشنبه ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت با بلومبرگ از خط جدید و آینده مایکروسافت خبر داد: پردازش‌ها و خدمات ابری.

نادلا دلایل خوبی برای تمرکز مایکروسافت بر روی کسب و کار ابری و دور شدن از وابستگی به بازار رایانه‌های شخصی دارد و به گزارش بلومبرگ درآمد بخش تجاری خدمات ابری مایکروسافت تنها در سال 2014 بالغ بر 4.4 میلیار دلار بوده است و تنها در سه سال بعد این درآمد به 3 برابر و به بیش از 12 میلیارد دلار رسیده است.

یک تغییر شدید اولویت اول مایکروسافت برای بقا است. چیزی که نادلا از آن به عنوان تولد دوباره یک شرکت 41 ساله یاد می‌کند و در این راه مشکلات بزرگی در پیش روی ردموندی ها قرار دارد.

با این حال، مدیر عامل مایکروسافات همچنان بر ارائه بهترین محصولات به کاربران خانگی تاکید دارد. او می‌گوید: “این یک واقعیت است که این شرکت با عمری بیش از 41 سال اشتباهاتی نیز انجام داده است”.

می‌توانید این مصاحبه بلومبرگ با ساتیانادلا، مدیر عامل شرکت مایکروسافت را در اینجا بخوانید و از طرز تفکر او در مورد تجارت ابری، شبکه اجتماعی لینکداین و موارد بیشتر آگاه شوید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر