رقابت یومی مکس با گلکسی نوت ۷

رقابت یومی مکس با گلکسی نوت ۷

در یک بیانیه ی رسمی، این شرکت از یومی مکس (به انگلیسی: UMi Max) نام برد و ادعا کرد این دستگاه بسیار شبیه به گلکسی نوت ۷ خواهد بود، اما هزینه ی مناسب تری نسبت به آن خواهد داشت! یومی مکس، نه تنها قابل مقایسه با گلکسی نوت ۷ می باشد، بلکه در بعضی زمینه‌ها ممکن است حتی بهتر از آن هم عمل کند!

سامسونگ یکی از شرکت های سطح بالا به حساب می‌آید. این شرکت، منابع بسیار زیادی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌تواند یک تلفن هوشمند با کیفیت تولید کند. اما در مقابل، هزینه ای که این شرکت در برابر تلفن‌های هوشمند خود دریافت می کند، بسیار بیشتر از هزینه ی واقعی آن هاست. 

از طرف دیگر، شرکت های مختلف زیادی وجود دارند که با کیفیتی نزدیک به سامسونگ،‌ تلفن‌های هوشمندی می‌سازند که از نظر هزینه هم بسیار مناسب می باشند. یکی از این شرکت ها، شرکت یومی (به انگلیسی: UMi) می باشد.

شرکت یومی اخیراً در بیانیه ای اعلام کرده است قصد دارد با فبلت گلکسی نوت ۷ از شرکت سامسونگ، رقابت کند. در یک بیانیه ی رسمی، این شرکت از یومی مکس (به انگلیسی: UMi Max) نام برد و ادعا کرد این دستگاه بسیار شبیه به گلکسی نوت ۷ خواهد بود، اما هزینه ی مناسب تری نسبت به آن خواهد داشت! یومی مکس، نه تنها قابل مقایسه با گلکسی نوت ۷ می باشد، بلکه در بعضی زمینه‌ها ممکن است حتی بهتر از آن هم عمل کند!

منبع خبر: nextpowerup

مریم بهزادی

مریم بهزادی

کارشناس ارشد هوش مصنوعی و رباتیک، علاقمند به فناوری و دنیای توسعه نرم افزار.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر