پشتیبانی تاچ اسکرین سرفیس 3 از سیستم عامل گنو/لینوکس

پشتیبانی تاچ اسکرین سرفیس 3 از سیستم عامل گنو/لینوکس

خبری عالی برای کسانی که دوست دارند سیستم‌عامل گنو/لینوکس را بر روی سرفیس 3 خود تجربه کنند: تاچ اسکرین این محصول از گنو/لینوکس نسخه 4.8 پشتیبانی می‌کند.

به گزارش Betanews، آقای  Dmitry Torokhov یکی از مهندسین نرم‌افزار تیم توسعه سیستم‌عامل کروم توانسته درایور تاچ اسکرین سرفیس 3 را در هسته گرافیکی گنو/لینوکس پیاده سازی کرده و به این ترتیب پشتیبانی از لمس در سرفیس 3 را برای گنو/ لینوکس مهیا کند تا سرفیس 3 عنوان اولین دستگاه هیبریدی گنو/لینوکسی را نیز برای خود کسب کند.

درایور گنو/لینوکسی تاچ اسکرین Surface 3 به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و به طور حتم بسیاری از کاربران گنو/لینوکسی تشویق به خرید این محصول مایکروسافت خواهند شد. مطمئنا همه طرفداران گنو/لینوکس علاقه‌مند به استفاده از یک دستگاه هیبریدی مانند سرفیس با سیستم‌عامل دلخواه خود هستند.

شما می‌توانید سرفیس 3 با رم 2 و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی با قیمت 499 دلار خریداری کنید. البته خرید این محصول تنها تا پایان سال جاری امکان پذیر است چون مایکروسافت قصد بازنشسته کردن این مدل را دارد.

البته نسخه گران‌تر سرفیس 3 با 4 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی دو برابری نیز در دسترس علاقه‌مندان است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر