آیفون 7 در قالب تصویر !

آیفون 7 در قالب تصویر !

با رم 3 گیگابایتی !

خب آیفون های 2016 هم در راه هستند و به دلیل انتشار خبرهای تبلیغاتی زیاد هم اکنون تا حدی می دانیم که کوپرتینو چه نقشه هایی را در سر دارد با وجود این هنوز هم شبهه هایی در مورد این محصول جدید وجود دارد ؛ به طور مثال هنوز با اطمینان نمی توان گفت که آیفون جدید با اندکس 7 می خواهد وارد بازار شود و علاوه بر این هنوز مشخص نیست که آیا اضافه کردن یک آپشن رنگی جدید صحت دارد یا خیر . علاوه بر این موارد در مورد تعداد مدل های آیفون جدید و نحوه به کار گرفتن دوربین های دو قلو در مدل های پلاس یا Pro نیز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست .

در کنار این مسائل در مورد سخت افزار گوشی های جدید هم نمی توان با اطمینان حرفی زد . اپل هرگز نخواسته در این زمینه جلب توجه کند و به همین دلیل نباید انتظار داشته باشیم که آیفون های جدید با رم و پردازشگرهای فوق سنگین وارد بازار شوند . این سازنده همیشه به ساخت گوشی های شیک مشهور بوده است ؛ محصولاتی که شاید روی کاغذ توان رقابت با گوشی های سازندگان رقیب را نداشته باشند اما می توانند در عمل از موانع زیادی به راحتی عبور کنند . 

علی رغم چنین خط مشی هایی مطالب جدیدی که اخیرا در سایت چینی Feng.com منتشر شده است ، از عرضه یک آیفون 7 متفاوت حکایت می کنند . ظاهرا این جزییات به آیفون 7 پلاس متعلق بوده که در قالب یک عکس گرفته شده از صفحه مانیتور یک رایانه و بخشی از نتایج تست های گیک بنچ ( Geekbench ) منتشر شده اند . 

با توجه به جزییات قرار گرفته بر روی سایت می توان انتظار داشت که محصول نمایش داده شده یک مدل اولیه از آیفون جدید است که نامی رسمی هنوز برای آن انتخاب نشده زیرا در این جزییات از گوشی تست شده با نام آیفون 9.2 یاد شده است . نکته دیگر این است که این جزییات در تاریخ 28 ژوئن ( 8 تیر ) ثبت شده اند و به همین دلیل بهتر است که با چشم تردید به آن ها نگاه کنیم .

یکی از نکات جالبی که در جزییات جدید مشاهده شده است پردازشگر دو هسته ای 2.37GHz آیفون تست شده می باشد که کمی از تراشه A9X 2.26GHz به کار رفته در آی پد Pro سریع تر است . این مسئله را نتایج بنچ مارک های انجام شده به صورت تک و دو هسته ای نیز نشان داده اند . نکته دیگر ثبت شدن یک رم 3 گیگابایتی است که باز هم باید نسبت به صحت آن تردید کرد زیرا زمان زیادی طول کشیده تا اپل از یک رم 2 گیگابایتی در گوشی های خود استفاده کند و رم های 1 گیگابایتی را کنار بگذارد و به همین دلیل به کار گیری یک رم 3 گیگابایتی در چنین فاصله ی کوتاهی کمی دور از سنت های این سازنده است . 

متاسفانه هیچ مطلبی در مورد دوربین های آیفون های جدید ذکر نشده زیرا در تست های انجام شده تنها توان پردازشگر مد نظر قرار گرفته است ؛ و البته در مورد تصاویر منتشر شده هم نمی توان با اطمینان اظهار نظری کرد زیرا جست و جوهای صورت گرفته در سایت گیک بنچ هیچ نتیجه ای نداشته است . 

منبع خبر: phonearena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر