رونمایی از دوربین ۳۶۰ درجه EX-FR200 با قابلیت جداسازی لنز !!!

رونمایی از دوربین ۳۶۰ درجه EX-FR200 با قابلیت جداسازی لنز !!!

کاسیو از دوربین ۳۶۰ درجه EX-FR200 با قابلیت جداسازی لنز رونمایی کرد

تاکنون شرکت های مختلفی نظیر GoPro، سامسونگ و یا فیس بوک افدام به ساخت دوربین های ۳۶۰ درجه کرده اند و با عرضه محصولات خود سعی بر تصاحب سهم بیشتری از این بازار نوظهور و پرسود داشتند.

در این میان شرکت کاسیو هم دست به کار شده و از دوربین ۳۶۰ درجه خود با نام EX-FR200 رونمایی کرد. در مقایسه با دوربین های ۳۶۰ درجه سامسونگ یا نیکون، این دوربین جدید از ویژگی جداسازی لنر ۱۸۰ درجه بهره می برد.

EX-FR200 دارای یک صفحه‌ LCD touchscreen بوده که یک طرف بدنه را کاملا احاطه کرده است. در حالت تک لنز، شما می‌توانید از سنسور دوربینی که در جهت مخالف نمایشگر قرار گرفته استفاده کنید و یا می‌توانید آن را بر روی هر سطحی قرار داده و با استفاده از وای‌فای یا بلوتوث از دوربین استفاده کنید.

کاربران می توانند در چهار حالت مختلف برای فیلم برداری استفاده کنند که شامل حالت ۱۸۰ درجه ای تصویربرداری مدور با رزولوشن ۳۸۸۸ در ۳۸۸۸ پیکسل، حالت پانورما با رزولوشن ۷۴۵۶ در ۱۸۶۴ پیکسل، حالت ۲۰۸ درجه‌ای فوق عریض و یا حالت ۳۶۰ درجه ای می باشد. از سوی دیگر، دوربین جدید کاسیو در برابر آب و گرد و خاک و مقاوم بوده و قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ۴K را دارد.

کاسیو در نظر دارد که دوربین EX-FR200 را اوایل ماه سپتامبر روانه بازار کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر