سامسونگ گلکسی On5 و On7 2016 در تنا !

سامسونگ گلکسی On5 و On7 2016 در تنا !

سامسونگ در صنعت ساخت گوشی های پیشرفته بسیار خوب عمل می کند اما در میدان عرضه گوشی های ابتدایی و ساده دیگر مانند گذشته حرف های زیادی برای گفتن ندارد و البته تا الان زیرا خط تولید ساخت گوشی های ارزان قیمت اندروید این سازنده می خواهد دوباره برتری بازار را برای خود کسب کند .

گفته می شود که سازنده کره ای همه قوای خود را بر روی ساخت گوشی های اقتصادی متمرکز کرده است . گوشی های هوشمند سری J و On این سازنده هم اکنون در بازار کشور هند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده اند حتی با وجود این که این محصولات توان چندان بالایی برای رقابت با برخی از رقبای هم رده خود ندارند . 

علت به وجود آمدن چنین میزان تقاضایی این است که کاربران سامسونگ را یک برند قابل اعتماد می دانند و از طرف دیگر این سازنده خدمات پس از فروش بهتری را در مقایسه با سایر سازندگان در بازار گوشی های رنج پایه و متوسط ارائه می کند . 

خبرهای جدیدی به گوش می رسد !

تا به حال خبرهای زیادی در مورد نسل جدید گوشی های سری On سامسونگ منتشر شده و این بار هم ابتدا تنا و سپس گیک بنچ و جی اف ایکس بنچ لیست جدیدی را از مشخصات گوشی های On5  و On7 منتشر کرده اند . مانند همیشه این بار همه On5   و On7 شباهت زیادی از لحاظ طراحی و ساخت به یکدیگر دارند . 

نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که سامسونگ این بار استفاده از عنصر پلاستیک در ساخت بدنه نسل جدید گوشی های خود را کنار گذاشته است . گوشی هایی که تا به حال به عنوان اعضای خانواده محصولات سری On وارد بازار می شدند از نیم تنه های فلزی و کاورهای پلاستیکی پشتی بهره می بردند در حالی که به نظر می رسد در ساخت گوشی های سری جدید سازنده کره ای خط مشی شیائومی را در ساخت Redmi Note 3 دنبال کرده است . 

تصاویر منتشر شده از این امر حکایت می کنند که در ساخت گوشی های جدید از کاورهای فلزی پشتی و کلاهک های فوقانی و تهتانی پلاستیکی استفاده شده است تا فرآیند انتقال امواج راحت تر صورت پذیرد از این رو می توان انتظار داشت که در گلکسی های جدید دیگر خبری از پنل های جداشدنی پشتی نباشد .

مشخصات فنی

همان طور که گفته شده گلکسی On5 و On7  از نظر طراحی و ساخت شباهت هایی با یکدیگر دارند . طبق خبرهای منتشر شده گلکسی On5  2016 از یک نمایشگر 5 اینچی HD TFT ، پردازشگر 617 کوالکام اسنپدراگون ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD ، اسکنر اثر انگشت ، باتری 2,600mAh ، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی ، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو و نرم افزار کمکی TouchWiz بهره می برد .

از ویژگی های گلکسی On7 هم می توان به نمایشگر 5.5 اینچی FHD TFT ، پردازشگر 625 کوالکام اسنپدراگون و باتری 3300mAh اشاره کرد . سایر قابلیت های این محصول با برادر کوچک ترش یکسان است . 

این دو محصول به زودی در کشور چین عرضه می شوند . 

منبع خبر: xda-developers

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر