آغاز کارهوندا آکورد 2016 با Androi Auto

آغاز کارهوندا آکورد 2016 با Androi Auto

مدتی پیش هوندا اعلام کردن که اتوموبیل های جدید آکورد 2016، اولین هونداهایی هستند که با Android Auto و Apple CarPlay شروع به کار می کنند. Android Auto به مشتریان اجازه خواهد تا گوشی هوشمند خود را که حداقل، اندروید 5 دارد به سیستم صوتی تصویری Honda’s 7 متصل کنند. افراد می توانند از Google Now Voice، Google Maps بسیاری از برنامه های دیگر اندروید از طریق Android Auto استفاده کنند.


John Mendel، مدیر ارشد اجرایی شرکت هوندا، می گوید: "افراد تمایل دارند که وسیله ی نقلیه ی آنها با هوشمندی بیشتری با گوشی های آنها کار کند و ما می خواهیم که این تجربه را با آکورد شروع کنیم که محبوب ترین وسیله نقلیه در بین خریداران در دو سال گذشته بوده است."
سیستم صوتی تصویری Honda’s 7 با یک صفحه ی 7.7 اینچی  هماهنگ می شود و می تواند تنظیمات نمایش، ساعت، اطلاعات سفر، صفحه دوربین، تماس های وارد شده، پیام های متنی SMS و LaneWatch را نمایش دهد و زنگ خطر حسگر پارکینگ را به صدا در آورد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر