آموزش طراحی وب سایت

آموزش طراحی وب سایت

موضوع این هفته پست هایی از اینترنت است که ممکن است در رابطه با توسعه وب متوجه نشده باشید. این ها طیف گسترده ای از انتخاب در اختیارتان می گذارند.

14  تا از بهترین منابع برای الهام بخشی طراحی خلاق وب سایت :

اغلب سخت ترین بخش هر پروژه شروع آن است. ایده ممکن است دایم در ذهن شما بیاید اما اجرایی کردن آن ممکن است برای شما مشکل باشد. هنگامی که متوجه شدید ایده ای در ذهن شماست گام بعدی برای شروع با نگاه به آنچه که دیگران در گذشته انجام داده اند شروع می­شود. اگر شما به دنبال بررسی کارهای دیگران هستید، برخی از بهترین منابع برای طراحی وب را در اینجا مشاهده کنید.

طراحی وب سایت تلفن همراه: 10 نکته برای استفاده بهتر:

مرورگر وب تلفن همراه انتظار می رود که تبدیل به پلتفرم بزرگ بعدی اینترنت بشود. در حال حاضر گشت و گذار در اینترنت در هر نقطه با استفاده از دستگاه های تلفن همراه که در یک دست جا می شوند به لطف تکنولوژی امکان پذیر است. نکته ی کلیدی در ایجاد وب سایت این است که نه تنها بر روی دسکتاپ و یا لپ تاپ بلکه در دستگاه های تلفن همراه قابل دسترس است. در اینجا برخی از چیزهایی که به نظر در طراحی وب تلفن همراه مفید است را می توانید ببینید.

مسابقه های  طراحی وب که ارزش شرکت کردن دارند

آیا شما آماده اید تا جهان شما را به عنوان یک طراح وب بشناسد؟ اگر جواب شما مثبت است، پس این پست برای شماست. ما یک لیست از جوایز طراحی وب را آماده کرده ایم که در صورت تمایل در آن  شرکت کنید. برخی از این رقابت ها رایگان هستند و برخی از آنها نیازمند هزینه برای  ثبت نام هستند.

100 وبلاگ و وب سایت خلاق برای طراحان وب در سال 2016

الهام گرفتن در همه جا امکان پذیر است اگر شما به دنبال آن باشید. اما گاهی اوقات شما فقط نیازمند به برخی از وبلاگ های بسته بندی شده با ویژگی های بصری هستید تا راهنمای شما باشند. ما در وب تحقیق و کاوش کردیم تا به شما 100 وبلاگ و وب سایت  الهام بخش در طراحی وب را معرفی کنیم.

7 ابزار طراحی UX که هر طراح برنامه تلفن همراه باید داشته باشد:

به نظر می رسد هر روز  یک محصول جدید طراحی UX برای جلب توجه طراحان تازه کار رقابت می­کنند. با وجود گزینه های بسیار، این مهم است که محصولات خوب و کارآمد را از  آنهایی که فقط فضای هارد دیسک شما را اشغال می­کنند بشناسیم.

60 نمونه­ ی زیبا از وب سایت های الهام بخش:

طرح های تک صفحه ای نمونه های زیبایی از سادگی و ایجاز هستند. سازماندهی یک وب سایت در یک صفحه می تواند جذاب باشد  اما زمانی که به درستی اجرا انجام داده شود. کاربران وب سایت ها یک تجربه کاربری بی عیب و نقص و کارآمد را تصدیق می کنند. در لینک فوق چند نمونه زیبا را مشاهد می­کنیم.

بهترین نمونه ها از طراحی پاسخگوی عالی

هنوز هم سایت خود را پاسخگو نکرده اید؟ با دانستن این حقایق شما تجدید نظر می­ کنید. در این مقاله، ما بهترین شیوه های طراحی پاسخگو را توضیح میدهیم. پس 4 نمونه ی برجسته ساختار شکن را ببینید.

3 راه برای بهبود همکاری بین طراحان و توسعه دهندگان:

در طول چند سال گذشته، اهمیت طراحی در صنعت و تکنولوژی رشد بی سابقه ای داشته است. این امر برای طراحانی که با شیوه ی همکاری با توسعه دهندگان آشنا هستند خوشایند به نظر می رسد.در Tendigi، ما بهترین کارمان را زمانی که طراحان و مهندسان ما در یک محیط هماهمنگ متقابلا همکاری می کنند تولید می کنیم.

7 چالش بزرگ طراحی وب سایت:

بزرگترین چالش های طراحی وب چه هستند؟ این اینفوگرافیک به شما یک توضیح مختصر می دهد.

35 ابزار آنلاین برای طراحان وب و توسعه دهندگان

مقاله این ماه درباره ی 35 ابزار آنلاین است که ممکن شما برای توسعه وب و یا طراحی پروژه بعدی خود مفید ببینید. همه به عنوان ابزار آنلاین در دسترس هستند- بدون نیاز به دانلود - بنابراین آنها برای استفاده و آزمایش مناسب هستند.

 

منبع خبر: i-programmer


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر