مود زامبی Call of Duty: Infinite Warfare فردا منتشر می‌شود !

مود زامبی Call of Duty: Infinite Warfare فردا منتشر می‌شود !

مود زامبی یکی از قابل پیش بینی ترین ویژگی‌های اضافه شده به Call of Duty جدید است که در عنوان بعدی این سری رونمایی خواهد شد. تاکنون تنها مدل تک نفره Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شده بنابراین اشتیاق زیادی برای تجربه حالت زامبی در کنار حالت چنده نفره در بین علاقه مندان به این عنوان دیده می‌شود اما به نظر می‌رسد انتظار هواداران فردا به پایان می‌رسد و حالت زامبی سرانجام رونمایی می‌شود.

توسعه دهنده این بازی، Infinity Ward هنوز درباره چگونگی حالت زامبی توضیحاتی ارائه نکرده اما پیش از این گفته شد که مود های Infinite Warfare با آنچه که بازیکنان هم اکنون از آن استفاده می‌کنند تفاوت دارد. همچنین یک تیزر کوتاه از مود زامبی بر روی توییتر نیز قرار گرفته بود که بر این موضوع تاکید داشت. با این حال اینفینیتی وارد فردا از جزییات دقیق این مود رونمایی می‌کند و می‌توانیم با جزییات کامل این بازی آشنا شویم.

در همین رابطه، اگر طرفدار سری بازی‌های ندای وظیفه هستید فردا منتظر رونمایی از نسخه چند نفره Call of Duty: Infinite Warfare نباشید چراکه طبق اعلام قبلی این نسخه در مراسم اختصاصی Call of Duty در ماه سپتامبر رونمایی می‌شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر