اچ پی از لپ تاپ گیمینگ OMEN 17 رونمایی کرد !!

اچ پی از لپ تاپ گیمینگ OMEN 17 رونمایی کرد !!

اچ پی امروز علاوه بر معرفی دسکتاپ گیمینگ از لپ تاپ مخصوص بازی با قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی با نام OMEN 17 رونمایی کرد.

در این لپ تاپ آخرین نسل کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX بکار رفته و ضخامت آن ۳۲.۹ میلی متر بوده و هفت پوند وزن دارد. این لپ تاپ جدید دارای نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن ۴K بوده و صفحه کلید آن دارای نور پس زمینه قرمز رنگ است.

همچنین این لپ تاپ از کارت گرافیک انویدیا جی فورس GTX 1060 و ۱۰۷۰ GTX بهره گرفته که یک تجربه بازی سریع و با عملکرد بالا ارائه می دهد.

اچ پی از تکنولوژی G-SYNC برای نمایشگر این لپ تاپ بکار گرفته که برای بهینه سازی بازی با هماهنگ کردن تازه سازی نرخ نمایشگر ها در کارت گرافیک را استفاده می شود. به علاوه یک پورت mini Display برای پشتیبانی از دو خروجی ۴K یا ۲K و استریم اضافه شده است.

یک باتری ۹۷۰W هم برای پشتیبانی از کارت های گرافیک تا ۷.۵ ساعت در این لپ تاپ بکار رفته است. قیمت این لپ تاپ ۱۶۰۰ دلار اعلام شده و از سایت HP.com در دسترس قرار گرفته است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر