پوشش 3G در تمام شهرهای استان فارس حداکثر تا پایان دولت دهم

پوشش 3G  در تمام شهرهای استان فارس حداکثر تا پایان دولت دهم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: تا پایان دولت به تمام شهرهای فارس نسل سوم و به 32 شهر نسل چهارم تلفن همراه ارائه می دهیم.

تعداد ۲۰۵۷ پروژه مخابراتی در استان فارس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

ارزش ریالی پروژه‌های مخابراتی به بهره‌برداری رسیده در استان فارس بالغ بر ۳۷۲۰ میلیارد ریال اعلام شد.

این پروژه‌ها شامل یک پروژه NGN-IMS  و ۷۲ پروژه مرکز تلفن کم ظرفیت و پر ظرفیت، ۱۰۷۶ ایستگاه های تلفن همراه، ۶۴ ایستگاه ارتباط رادیویی کم ظرفیت و پر ظرفیت، ۷۱ پروژه فیبر نوری، ۶۶۰ پروژه دیتا، سه سوئیچ تلفن همراه، ۶۵ کافوی نوری، یک شبکه ۳G و ۴۴ پروژه تجهیزات ترانسمیشن است.

دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم بیان کرد: در حوزه ارتباط تلاش ما این است که ICT را در خدمت تمام صنایع قرار دهیم.

وی افزود: تلفیق صنایع مختلف با حوزه فناوری اطلاعات موجب رونق صنعت این صنایع می شود.

وی همچنین دستاوردهای دولت در حوزه ارتباطات را در استان فارس اینگونه بیان کرد که شبکه انتقال استان یکصد هزار E1 بوده که به 400 رسیده است و تعداد شهرهای که نسل چهارم هستند 11 شهر در استان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین خاطرنشان کرد: تا پایان دولت به تمام شهرهای فارس نسل سوم و به 32 شهر نسل چهارم تلفن همراه ارائه می دهیم.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم با عزم دولت شکاف ارتباطی بین روستا و شهرها تا پایان دولت از بین برود و روستاییان و مناطق محروم همانند شهرهای بزرگ از امکانات و خدمات ارنبتطی بهره مند شوند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر