بررسی دوربین مانیتورینگ iBaby M6S

بررسی دوربین مانیتورینگ iBaby M6S

مانیتور iBaby M6S برای نظارت بر نوزادان است که برخی مشکلات دارد

خوبی: مانیتور iBaby M6S برنامه های عالی و ویژگی های جالبی دارد. به علاوه، پخش و پاسخگویی pan/tilt عالی هستند.

بدی: دوربین هیچ مانیتور همراهی ندارد، و سنسور حرکت و صدا بیش از حد حساس هستند.

چیزهای زیادی در مورد iBaby برای دوست داشتن وجود دارد، اما برای چیزی بدون مانیتور مستقل و هشدار ضعیف کمی گران به نظر می رسد. با این وجود هنوز هم یکی از بهترین محصولات در نوع خود است.

امتیاز سی نت: ویژگی ها:8  قابلیت:8 طراحی:6  عملکرد:8  امتیاز کلی:7.5

وقتی که صحبت از خانه های با تکنولوژی هوشمند به میان می آید معمولا با دو مسیر مواجه می شویم: شرکت های بزرگ  و یا مسیر استارت آپ. برای مانیتورهای کودک، هر کدام از مسیر ها را که انتخاب بکنید نتیجه یکی است و همان محصول اولیه را دریافت می کنید: یک دوربین هوشمند با صدای دو طرفه ، دید در شب، و چند ویژگی متمایز! ولی تفاوت واقعی در عملکرد نهفته است.

iBaby احتمالا قابل توجه ترین استارت آپ در بازار مانیتوریگ ویدئویی بوده است. کالای اصلی آن، مانیتور iBaby M6S، 230 دلاری یک دوربین است  با وضوح 1080p ، ویدئو و کیفیت اتصال M6S یکی از بهترین ها در بازار است. به علاوه، دستگاه شامل ویژگی های اضافی کوچک اما هوشمندانه ای است مانند ضبط کردن قصه و لالایی.

مانیتور iBaby M6S  در حوزه های فنی قابل بحث است. جریان پخش آن حتی زمانی که شما دور از خانه هستید قابل اعتماد است و  نسبت به pan/tilt پاسخگو می ماند. شما می توانید به سادگی اطراف اتاق را با یک رابط صفحه نمایش لمسی (بر خلاف صفحه نمایش لمسی سامسونگ که رقیب این محصول است) در نرم افزار تلفن همراه نگاه کنید و امکانات صوتی دو طرفه با کیفیت بالا است.

البته، iBaby محصول کاملی نیست. هر چند که دریافت اطلاعیه های  مبتنی بر صدا و تشخیص حرکت یک ایده جالب است، ولی حتی در پایین ترین تنظیمات حساسیت، هر سایه و یا سوئیچ از A / C را تشخیص می دهد که این حساسیت بالا خوشایند نیست. من به شخصه  اطلاعیه ها را زمانی که در محل کار هستم غیر فعال می کنم چرا که تقریبا هر 5 دقیقه یک اعلان از آن دریافت می کنم.

مشکل دوم iBaby وابستگی آن به یک برنامه است. مطمئنا، برنامه خیلی خوب کار می کند، اما بدون مانیتور مستقل، پدر و مادر با استفاده از iBaby برای نظارت بر کودک که فقط چند اتاق دورتر است باید به طور مداوم تلفن خود را چک کنند و یا با انجام ندادن این کار باتری گوشی خود را از تخلیه کامل نجات دهند.

به عبارت دیگر، ممکن است داشتن یک مانیتور مستقل یک تکنولوژی سطح پایین به نظر برسد، اما واقعا مفید است به خصوص اگر شما از تلفن خود را برای کار استفاده می کنید و نمی تواند به سادگی آن را برای نظارت به کودک منتسب کنید.

مانیتور iBaby M6S یکی از بهترین دوربین های موجود در بازار است، اما فقدان یک مانیتور مستقل سوراخی است که یک برنامه تلفن همراه نمی تواند آن را پر کند. با وجود این دو مشکل، iBaby خوب است، در صورتی  که می توانست عالی باشد.

منبع خبر: Cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر