رونمایی از تبلت لنوو Yoga Tab 3 Plus 10 در هفته آینده

رونمایی از تبلت لنوو Yoga Tab 3 Plus 10 در هفته آینده

طی نمایشگاه IFA 2016 هفته آینده، انتظار می‌رود که لنوو از تبلت جدیدی که احتمالاً نسخه بهبود یافته Yoga Tab 3 است رونمایی کند. بر اساس ابتدایی‌ترین اطلاعات این تبلت از یک صفحه 10 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و همچنین اندروید 6.0 مارشمالو برخوردار است.

با تأکید بر اطلاعات درز کرده از سوی وب‌سایت آلمانی WinFuture.de، تبلت لنوو Yoga Tab 3 Plus 10 از مشخصات سخت افزاری مناسبی برخوردار خواهد بود. این محصول از یگ صفحه نمایش 10 اینچی باکیفیت همراه با نسبت ابعاد 16:10 و رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل برخوردار خواهد بود اما گزارش می‌شود که مشخصات سخت افزاری این تبلت در حد یک تبلت پرچم‌دار زیر قاب خود نخواهد بود.
صفحه نمایش 10 اینچی با کیفیت بالا و رزولوشن Quad HD

در حالی اطلاعات به بیرون درز کرده خبر از مشخصات میان رده‌ای این محصول می‌دهند، تبلت لنوو یوگا تب 3 پلاس 10 از یک پردازنده اسنپدراگون 650 با سرعت کلاک 1.8Ghz بهره می‌برد که همراه با باتری قدرتمند 9300 میلی‌آمپر ساعتی خود قادر به ارائه عمر مفید باتری 18 ساعته به مصرف کنندگان است. با توجه به رزولوشن صفحه بالا و همچنین سیلیکون ناشناخته استفاده شده در این محصول، این تبلت از قدرت بسیار بالایی برخوردار نخواهد بود اما می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده‌های مالتی مدیا به حساب آید.

بر اساس این گزارش وزن لپ تاپ جدید کمپانی لنوو چیزی حدود 683 گرم خواهد بود که بدنه اصلی آن از جنس فلز بوده و پوشش قاب پشتی آن نیز دارای جنسی از چرم است. علاوه بر این‌ها باید به حافظه داخلی 32 گیگابایتی (قابل ارتقاء به وسیله یک کارت MicroSD) همراه با یک دوربین 13 مگاپیکسلی، پورت USB Type-C، بلندگوهای JBL و همچنین لولاهای کاملاً انعطاف پذیر اشاره کرد. انتظار می‌رود که مدل Wi-Fi only تبلت جدید لنوو Yoga Tab 3 Plus 10 با قیمت 390 دلار و مدل LTE آن نیز با قیمت 450 دلار روانه بازار شود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر