معرفی گوشی ضدآب Archos 50 Saphir

معرفی گوشی ضدآب Archos 50 Saphir

گوشی ضدآب Archos 50 Saphir با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و قیمت 220 دلار معرفی شد

هفته‎ی گذشته، شرکت فرانسوی سازنده‎ی گجت‎های هوشمند یعنی Archos یکسری گوشی اندرویدی جدید از سری گوشی‎های Helium خود معرفی کرد که تمامی آن‎ها در نمایشگاه IFA 2016 به نمایش گذاشته خواهند شد. در کنار این گوشی‎ها، این شرکت فرانسوی هم‎چنین یک گوشی ضدآب و با دوام به اسم Archos 50 Saphir را به عموم نشان خواهد داد.

گوشی 50 Saphir دارای گواهینامه‎ی IP68 است، یعنی قادر به تحمل محیط آب (در عمق حداکثر 1 متر) به مدت 30 دقیقه است. با آن‎که این دستگاه واقعا محکم و با دوام به نظر می‎آید، ولی به نظر نمی‎رسد به محکمی سایر گوشی‎های مشابه در بازار باشد، از این نظر که تضمین شده است تنها سقوط‎هایی از ارتفاع 1 متری را تحمل کند.

این گوشی جدید سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0 نسخه‎ی استوک را میزبانی کرده و یک باتری بزرگ با گنجایش 5000 میلی‎آمپر ساعت نیز باید مدت زمان استفاده‎ی بیشتر از 2 روز از این گوشی را تضمین کند.

سایر مشخصات این گوشی چنگی به دل نمی‎زنند از جمله یک نمایشگر 5 اینچی با دقت اچ‎دی، یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای MTK6737 شرکت مدیاتک با سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 16 گیگابایتی. پشتیبانی از شبکه‎ی LTE و دو سیم‎کارت نیز دیده می‎شود و در بخش دوربین شاهد استفاده از دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی هستیم.

طبق اعلام شرکت Archos، گوشی‎هوشمند Archos 50 Saphir از شروع ماه اکتبر میلادی در قاره‎ی اروپا به قیمت 220 دلار موجود خواهد بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر