رونمایی از گوشی تاشو LG Gentle با اندروید 5.1 در کره

رونمایی از گوشی تاشو LG Gentle با اندروید 5.1 در کره

گوشی هوشمند Gentle LG، امروز توسط شرکت کره ای LG معرفی شد. این گوشی دارای اندروید 5.1 است که این چندان هم هیجان انگیز نیست. آنچه که در این گوشی هوشمند جلب توجه می کند، مشخصات و ظاهر قدیمی آن است. Gentle یک گوشی تاشو است که از صفحه کلید T9 استفاده می کند و یک دکمه ی “Q” اختصاصی دارد که برنامه های بیشتر باز شده را نشان خواهد داد.


صفحه ی لمسی گوشی 3.2 اینچی و دارای وضوح تصویر 320×480، و تراکم پیکسلی 180ppi است. این گوشی دارای یک مجموعه تراشه ی Snapdragon 210 است که یک پردازنده ی چهار هسته ای 1.1 گیگاهرتزی و کارت گرافیکی Adreno 304 برروی آن قرار گرفته اند. رم یک گیگابایتی و حافظه ی داخلی 4 گیگابایتی نیز در آن قرار دارند. دوربین پشت 5 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 3 مگاپیکسلی و باتری 1700 میلی آمپری از دیگر مشخصات آن است.
این گوشی در کره در 29 جولای به صورت انحصاری برای LG U+  با قیمت 171 دلار عرضه می شود. LG Gentle سومین نسل از گوشی های تاشو است که برای افرادی که به دنبال گوشی هوشمند با قیمت پایین می گردند مناسب است.

LG p2

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر