بوش- یاگر در IFA محصولات و نوآوری های جدید خود را برای خانه های هوشمند معرفی می کند

بوش- یاگر در IFA محصولات و نوآوری های جدید خود را برای خانه های هوشمند معرفی می کند

شرکت بوش-یاگر محصولات جدید اتوماسیون خانه هوشمند خود را در IFA امسال معرفی می کند.

روش زندگی ما روز به روز پویا تر می شود و به نیاز به دسترسی بیشتری به ایمیل ما، حساب بانکی، سیستم رزرو بلیط و بسیاری چیزهای دیگر را دارد. تکنولوژی نیاز به اثر انگشت حال به خانه ها آمده، و زندگی راحت و با کیفیت ما را در خانه به سطحی جدید رسانده است. 

این روزها دیگر خانه هوشمند فقط رویایی از آینده نیست، بلکه واقعیت است. نیاز به بهره وری بالا و آسایش ساختمان ها باعث ایجاد اتوماسیون هوشمند ساختمان ها شده است. زندگی امن و راحت و لذت بردن از کنترل همه چیز و در عین حال صرفه جویی در مصرف انرژی چیزی است که بوش یاگر ارائه می دهد.در بوش یاگر، این تکنولوژی پیشگامانه برای خانه شبکه شده با عنوان لیوینگ اسپیس شناخته می شود. در IFA در برلین، بزرگ ترین نمایشگاه وسایل الکترونیک و خانه های هوشمند، بوش یاگر، محصولات جدید خود را که به شما اجازه می دهد خانه خود را حتی از راه دور کنترل کنید به نمایش می گذارد. 
لیوینگ اسپیس شامل محصولاتی برای همه بودجه ها و هر نیازی برای اتوماسیون سازی خانه که به دلیل بی نظیر بودن آن ها ، طراحی عالی و استفاده ساده از سایر محصولات متمایز شده است را ارائه می دهد. برای مثال® ABB-free@home یک سیستم اتوماسیون خانگی ساده و بسیار عالی است که امکان دسترسی به زندگی هوشمند را به شما می دهد. با ®ABB-free@home می توانید برق، گرما، پرده و یا در را با بیان دستور مورد نظر کنترل کنید. 
فلسفه بوش یاگر این است که اتوماسیون خانگی را به سادگی گوشی های هوشمند کنند. گوشی های هوشمند در حال حاضر رابط کاربری مرکزی برای سیستم بدون نیاز به دفترچه راهنما و دستور العمل می باشد. با  Busch-ControlTouch® KNX گوشی در جیبتان، تبلت روی میزتان و یا ساعت هوشمند دور دستتان اتاق کنترل می شود، البته اتاق کنترل با یک تفاوت عمده، هر جا که بروید با شما می آید، از مبل اتاق نشیمنتان گرفته تا تعطیلات در یک کشور دیگر. از این به بعد خانه شما هیچ گاه خارج از دسترس نخواهد بود. 
با اتصال بوش- رادیو  BT (Busch-Radio BTconnect) می توانید به سادگی با گوشی هوشمند خود و رسیور بلوتوث با های فای خود موزیک پخش کنید. آمپلیفایر دیجیتالی متصل به رادیو نیز به آن وصل شده و می توانید در هر کجای خانه با صدای بلند موزیک گوش دهید. 
بوش- یاگر محصولات جدید خود را در IFA امسال معرفی می کند. این سومین بار است که بوش یاگر در نمایشگاه بزرگ IFA شرکت می کند. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر