پرده نقره ای؛ هالی هانتر

پرده نقره ای؛ هالی هانتر

هالی هانتر متولد ۲۰ مارس ۱۹۵۸ بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی است. وی که در جورجیا به دنیا آمده از ۱۹۸۱ تاکنون در این عرصه فعالیت می‌کند.

هالی هانتر متولد ۲۰ مارس ۱۹۵۸ بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی است. وی که در جورجیا به دنیا آمده از ۱۹۸۱ تاکنون در این عرصه فعالیت می‌کند.
این بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی از دانشگاه کارنگی ملون فارغ‌التحصیل شده و بازیگر چند فیلم بسیار مهم بوده که «پیانو» در آن میان شهرتی جهانی دارد. وی با این فیلم در سال ۱۹۹۳ جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول را برد و جایزه بفتا و جایزه بهترین بازیگر زن نقش اول جشنواره کن را نیز تصاحب کرد. جایزه حلقه منتقدان فیلم نیویورک و گلدن گلوب نیز برای همین فیلم به وی تعلق گرفت.
این بازیگر در سال ۱۹۸۷ برای بازی در فیلم «اخبار تلویزیون» جایزه حلقه منتقدان نیویورک و خرس نقره‌ای برلین را برد و نامزد اسکار و گلدن گلوب شد. او در سال ۲۰۰۳ با فیلم «سیزده» نیز نامزدی اسکار و گلدن گلوب و یک دوجین جایزه دیگر را دریافت کرد.
هالی هانتر سال ۲۰۱۴ در کنار آل پاچینو در فیلم «منگلهورن» بازی کرد. در این فیلم که به کارگردانی دیوید گوردون گرین ساخته شد، هانتر در برابر آل پاچینو که در نقش مردی ظاهر شد که با داشتن پیشینه‌ای جنایی با چشم اندازی دیگری به زندگی جدیدش نگاه می کند، بازی کرد.
کارنامه سینمایی او در سال ۲۰۱۶ و بعد از آن چنین بوده است:
«بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» ساخته زک اسنایدر / Batman v Superman: Dawn of Justice»
زمان اکران: ۲۵ مارس ۲۰۱۶
در این فیلم ابرقهرمانی اکشن و فانتزی، افلک در نقش بتمن قهرمان نقاب‌دار معروف ظاهر شده است. این چهره بزرگ شهر گاتهام که می‌ترسد اعمال سوپرمن در صورت محدود نشدن به مردم صدمه بزند، به رقابت با او می‌پردازد و در حالی که این دو با هم رقابت می‌کنند، تهدیدی جدید بشریت را با بزرگترین خطری که تا به حال شاهد آن بوده رو به رو می‌کند. بن افلک، دین مورگان، جیسون موموآ، گل گدوت و مایکل شانون دیگر بازیگران این فیلم هستند.
«هوای عجیب» ساخته کاترین دیکمن/ Strange Weather
زمان اکران: سپتامبر ۲۰۱۶
این درام شاعرانه درباره مادری با بازی هانتر است که تلاش دارد تا با غم خود پس از مرگ پسرش کنار بیاید. او به جاده می‌زند و به سمت جنوب می‌راند. این فیلم بر مبنای فیملنامه‌ای به قلم کارگردان ساخته شده و کری کان و گلن هدلی دیگر بازیگران آن هستند.
«توی شکستنی» ساخته اندرو واگنر/ Breakable You
زمان اکران: نامشخص/ در مرحله پس از تولید
این فیلم درباره خانواده ولر است. یک خانواده دینامیک و پویا در شهر نیویورک که روابط پیچیده‌ای با شخص خودشان و با یکدیگر دارند. فرد پارنس و اندرو واگنر نویسندگان فیملنامه و تونی شالوب و آلفرد مولینا دیگر بازیگران فیلم هستند.
«سبک وزن» به کارگردانی ترنس مالیک/ Weightless
زمان اکران: ۲۰۱۶ / در مراحل پس از تهیه
این فیلم تداخل دو داستان عاشقانه با هم را به تصویر می‌کشد. عشق و خیانت این فیلم در پس‌زمینه صحنه موسیقی شهر آستین ایالت تگزاس به نمایش کشیده می‌شود. این پروژه جدید ترنس مالیک همچنین از مجموعه بازیگران قابل توجهی بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به ناتالی پورتمن، کریستین بیل، مایکل فسبندر، رونی مارا، رایان گاسلینگ، ول کیلمر و بنیسیو دل‌تورو اشاره کرد.
«مریض بزرگ» ساخته مایکل شووالتر/ The Big Sick
زمان اکران: ۲۰۱۷
این کمدی رمانس درباره زوجی است که با توجه به تفاوت‌های فرهنگی یکدیگر موجب رشد رابطه‌شان می‌شوند. امیلی گوردون و کومیل نانجیانی نویسندگان فیملنامه و هالی هانتر، زویی کازان و بو برونهام بازیگران فیلم هستند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر