آیمن وکتور، یک موبایل قدرتمند با ظاهری متفاوت

آیمن وکتور، یک موبایل قدرتمند با ظاهری متفاوت

آیمن وکتور، از جمله معدود دستگاه‌هایی است که دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و همچنین گرد و خاک می باشد. شاید بتوان گفت جالب‌ترین ویژگی در رابطه با آیمن وکتور،‌ طراحی متفاوت این دستگاه نسبت به سایر موبایل های موجود در بازار می باشد. قاب این گوشی موبایل از جنس فلز مایع تهیه شده است و شکل ظاهری آن،‌ نسبت به شکل دستگاه‌های رایج، به نوعی سنت شکنی محسوب می شود.

همان‌طور که می‌دانید در طی سال‌های اخیر، تلفن‌های هوشمند جالبی به بازار عرضه شده است. بسیاری از سازندگان چینی تلفن همراه، سعی کرده‌اند دستگاه‌هایی را تولید کنند که علاوه بر کیفیت قطعات و قدرت بالا، قیمت پایین‌تری نسبت به دستگاه‌های مشابه داشته باشند. 

در این پست سعی داریم به معرفی تلفن هوشمندی بپردازیم که قرار است به زودی در اختیار کاربران قرار گیرد. هرچند ممکن است نام کمپانی سازنده ی این دستگاه را تا به حال نشنیده باشید، با این حال می‌توان گفت که این دستگاه،‌ تفاوت زیادی با سایر تلفن‌های هوشمند دارد.

آیمن وکتور (به انگلیسی: iMan Vector) دستگاهی است که قرار است به معرفی آن بپردازیم. کمپانی آیمن، به عنوان سازنده ی این دستگاه،‌ یک شرکت معروف و شناخته شده نیست،‌ با این حال، تا کنون دستگاه‌های نیرومندی را به بازار عرضه کرده است. 

آیمن وکتور، از جمله معدود دستگاه‌هایی است که دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب و همچنین گرد و خاک می باشد. 

شاید بتوان گفت جالب‌ترین ویژگی در رابطه با آیمن وکتور،‌ طراحی متفاوت این دستگاه نسبت به سایر موبایل های موجود در بازار می باشد. قاب این گوشی موبایل از جنس فلز مایع تهیه شده است و شکل ظاهری آن،‌ نسبت به شکل دستگاه‌های رایج، به نوعی سنت شکنی محسوب می شود.

دکمه ی پاور و کلیدهای کنترل صدا در سمت راست این گوشی قرار گرفته اند. این در حالی است که در سمت چپ دستگاه نیز،‌ دو کلید فیزیکی دیگر قرار داده شده‌اند. دکمه ای که در قسمت پایین قرار گرفته است، در‌واقع یک کلید SOS محسوب می‌شود،‌ در حالی که دکمه ی بالایی، قابلیت برنامه نویسی دارد، یعنی می‌توانید آن را به گونه‌ای برنامه نویسی کنید که کار دلخواه شما را انجام دهد (مثلاً عکس بگیرد). 

مشخصات اصلی آیمن وکتور

  • پردازنده ی ۸ هسته ای و ۶۴ بیتی از نوع Helio P10 ساخت شرکت MediaTek 
  • پشتیبانی از ۳ گیگابایت حافظهٔ رم و همچنین ۳۲ گیگابایت حافظهٔ داخلی
  • صفحه نمایش ۵ اینچی
  • دوربین ۱۳ مگاپیکسل (سنسور سونیIMX214)
  • اسکنر تشخیص اثر انگشت در پشت دستگاه

آیمن وکتور هم مشابه با سایر دستگاه‌های شرکت آیمن، یک دستگاه زمخت و در عین حال قدرتمند به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود این دستگاه تا آخر ماه سپتامبر با قیمت ۲۴۹ دلار به بازار عرضه شود. 

منبع خبر: androidheadlines

مریم بهزادی

مریم بهزادی

کارشناس ارشد هوش مصنوعی و رباتیک، علاقمند به فناوری و دنیای توسعه نرم افزار.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حامد خسروی

سه‌شنبه, 16 شهریور 1395

برا دعوا خوبه

پاسخ

ثبت نظر