لیست مشخصات گوشی هوشمند ال جی V20 بالاخره منتشر شد !

لیست مشخصات گوشی هوشمند ال جی V20 بالاخره منتشر شد !

درست یک روز قبل از رونمایی رسمی از این محصول !

ال جی فردا در یک رویداد که در شهر سان فرانسیسکو برگزار می شود ، به طور رسمی از گوشی هوشمند V20 رونمایی می کند . همه کاربران انتظار دارند که منابع خبری به واسطه شایعه ها و مطالبی که تا به امروز در مورد این محصول در قالب عکس و فیلم منتشر شده است ، تمام جزییات مرتبط با گوشی جدید سازنده کره ای را بدانند ، که البته این توقع تا حدی منطقی می باشد .

تا به حال مطالب زیادی در مورد گوشی هوشمند ال جی V20 منتشر شده است به همین دلیل تقریبا دیگر نکته مبهمی در مورد این محصول وجود ندارد . این وضعیت در مورد طراحی بدنه تا حدی صدق می کند اما زمانی که موضوع مشخصات فنی یک دستگاه مطرح می شود ، همه چیز فرق می کند ؛ البته در حال حاضر می توان با اطمینان گفت که V20 ویژگی های یک گوشی پیشرفته و قابلیت های صوتی بسیار خوبی را بر روی خود دارد .

و... ؟

خوشبختانه امروز یک منبع خبری از چین با نام وبیو ( Weibo ) به این " و ... " ادامه داد . این منبع خبری امروز اعلام کرد که گوشی هوشمند V20 ال جی به یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD ، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی ، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 820 ، رم چهار گیگابایتی و باتری 4,000mAh  مجهز می باشد . 

همان طور که گوگل در گذشته خبر داده بود ، این گوشی هوشمند به عنوان اولین بازیکن از دنیای گوشی های موبایل ، با سیستم عامل اندروید نوقا وارد بازار می شود . می توان انتظار داشت که سازنده کره ای یک نمایشگر کوچک را نیز بالای نمایشگر اصلی V20 نصب کرده باشد ؛ اقدامی که برای اولین بار در ساخت مدل پیشین V10 ، V20 ، صورت گرفت .

مطالبی که امروز در مورد گوشی V20 ال جی منتشر شده است باز هم شایعه محسوب می شوند از این رو باید با چشم تردید به آن ها نگاه کرد و یک روز دیگر را نیز صبر کرد و دید که سازنده کره ای با چه محصولی در برابر کاربران قرار می گیرد . 

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر