معرفی دستگاه چند منظوره اندرویدی TCL Xess

معرفی دستگاه چند منظوره اندرویدی TCL Xess

دستگاه آلکاتل Xess یک دستگاه همه کاره اندروید با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی است که به کاربران امکان می داد از آن به عنوان یک تبلت بزرگ، تلویزیون و موارد دیگر که احتیاج به یک دستگاه بزرگ لمسی داشتند استفاده کنند.

به گزارش هم رسان، این مدل با صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی اش، برای برخی کاربران بزرگ است. حالا شرکت مادر آلکاتل TLC به تازگی یک مدل با نام Xess mini را معرفی نموده که دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی لمسی بوده و یک پایه قابل تنظیم نیز دارد که به کاربر اجازه می دهد تبلت را به صورت صاف بر روی میز و یا هر سطح دیگری سرپا نگه دارد و یا اینکه تا زاویه ۳۰ درجه، ۵۰ درجه و یا ۷۰ درجه برای طراحی، جست و جو در اینترنت و یا نگاه کردن ویدئو و چیزهای دیگر آن را تنظیم نماید.
این تبلت از یک پردازنده هشت هسته ای استفاده کرده که هنوز نام آن مشخص نیست. این تبلت مجهز به مدل اندروید سفارشی شده TLC است که از چند برنامه ی اندرویدی در صفحه در یک زمان پشتیبانی می نماید. این ویژگی مخصوص اندروید نسخه ۷.۰ بوده اما مطمئناً اندروید به کار رفته قدیمی تر است.
کمپانی TLC هنوز قیمت و زمان عرضه این دستگاه را اعلام نکره اما دستگاه Xess اصلی در حال حاضر با قیمت ۵۰۰$ در دسترس است.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر