از نشست امروز پلی استیشن چه چیزهایی انتظار می رود؟

از نشست امروز پلی استیشن چه چیزهایی انتظار می رود؟

حدود سه ماه از تایید سونی مبنی بر ساخت نسخه به روز رسانی شده ی پلی استیشن 4 می گذرد اما از آن پس آنها مطلقا چیزی از برنامه های کنسول خود به غیر از اعلام برگزاری یک رویداد خاص در میدان تایمز نیویورک در 7 سپتامبر نگفته اند.

با وجود همه ی گمانه زنی ها، سونی تا کنون در مورد آن چه بر روی صحنه از ساعت 11:30 شب به وقت ایران قرار است اتفاق بیافتد چیزی نگفته است. در عوض ما با گمانه زنی های قوی به آنچه که قرار است در این نشست اتفاق بیافتد می پردازیم.

 

پلی استیشن 4 "نئو"

سونی در ماه ژوئن تایید کرد که یک مدل PS4 به بازار معرفی خواهد کرد که قابلیت 4K دارد. این مدل در حال حاضر با نام "نئو" شناخته شده است و انتظار می رود که نام اصلی آن، قیمت و اولین نمایش آن امشب در این نشست معرفی شود. انتظار می رود  مشخصات آن مشابه با ایکس باکس وان آینده "پروژه برج عقرب" باشد که مایکروسافت در E3 2016 آن را رونمایی کرد. سونی در آن رویداد از اعلام پروژه جدید خود خودداری کرد که به احتمال زیاد بسیاری از وقت نمایش امشب را به نئو اختصاص می دهد. در حال حاضر به نظر می رسد تاریخ انتشار کنسول نزدیک باشد. مطمئن باشید که بسیاری از پرسش های شما در مورد "نئو" امشب پاسخ داده خواهد شد.

 

رونمایی از پلی استیشن 4 اسلیم

راز کمپانی در مورد این نسخه اصلاحات سخت افزاری است. ما آن را بسته بندی  شده و خارج از بسته بندی نیز دیده ایم،. ما داخل آن را نیزدیده ایم (به تصویر زیرتوجه کنید) همه می دانند که وجود دارد، اما سونی هنوزهم اعلام نکرده که  PS4 اسلیم در راه است. در نشست امشب پلی استیشن هیچ چیز تضمین شده نیست به جز انتشار رسمی این کنسول، همراه با تاریخ عرضه و قیمت آن که از آن مطمئن هستیم.

 

تغییرات احتمالی در جوی استیک های DualShock4

تغییراتی در دسته های بازی DualShock 4 همانطور که در سخت افزار جدید سونی به نظر می رسد دیده می شود. ولی خیلی  متفاوت تر از کنترلر DualShock 4 حال حاضر نیست. این تغییرات عبارت اند از: دکمه های روی کنترلر خاکستری شده اند و چراغ هایی روی صفحه لمسی به جای بالای کنترلر وجود دارد. ما فردا باید نگاه دقیق تری به آن بیاندازیم.

نگاه دیگری به هدست واقعیت مجازی پلی استیشن

هدست واقعیت مجازی سونی است تقریبا از راه رسیده و رویداد امشب آخرین شانس سونی برای ایجاد علاقه قبل از عرضه ی رسم آن است. فروش پلی استیشن VR در تاریخ 13 اکتبر اعلام شده و با توجه به اینکه قیمتی معادل  PS4 دارد، این حرکت عاقلانه می تواند برای سونی زمانی برای جذب طرفداران بخرد. ما می شود، احتمالا در بخشی از این رویداد مردم را در حال رانندگی اتومبیل های سریع و یا تیراندازی به هیولا در حالی که هدست واقعیت مجازی پوشیده اند می بینیم.

 

بر سر پلی استیشن ویتا چه آمده؟

خوب شاید انتظار نمی رود که به این رسیدگی شود. آیا شرکت فردا سرنوشت پلی استیشن ویتا  با اعلام یک نسخه جدید از آن مشخص می شود یا به کل از دور خارج می شود؟ سونی از کنسول دستی خود در E3 2016 حرفی نزده است و اگر آن در نشست امشب هم نباشد می فهمیم که پایان عمر آن فرا رسیده است. به هر حال هر چیزی امکان پذیر است.

 

بازی ها

اکثر تمرکز فردا حول وحوش سخت افزارهای  سونی خواهد بود. با این حال بازی های منحصر به فردی مانند آخرین نگهبان، خدای جنگ، مرد عنکبوتی و افق صفر در این رویداد مهمانان ویژه ای خواهند بود ولی با تمام شدن گیمزکام و  نردیم شدن به جشنواره بازی توکیو، حدس و گمان برای بازی هایی که قرار است رونمایی شود زیاد است. شاید بازی های انحصاری "نئو" در راه باشد، اگر چه سونی پیش از این گفته که نئو بازی های قبلی را خواهد داشت.

 

چه زمانی می توانید این نشست را تماشا کنید؟

نشست سونی در ساعت 11:30 شب به وقت ایران پخش خواهد شد.

منبع خبر: polygon


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر