تیم کوک اشاره می کند که مک بوک های جدیدی در راه هستند

تیم کوک اشاره می کند که مک بوک های جدیدی در راه هستند

ایمیلی ظاهری از مدیرعامل شرکت اپل به مشتریان توصیه می کند که برای تحولات مک در ارتباط بمانند.

امیدوار بودیم که یک مک بوک جدید از انواع مختلف (ایر یا پرو) را در رویداد مطبوعاتی بزرگ اپل در هفته گذشته که در آن از آیفون جدیدی رونمایی شد، ببینیم. اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد- با این حال بر اساس یک ایمیل ظاهری از تیم کوک، لازم نیست خیلی به خاطر آن منتظر بمانیم.
یک خواننده ناراضی بعد از اینکه از نبود مک جدیدی در رویداد اپل ناامید شد، در سایت MacRumors ایمیل فرستاد: "آیا از ساخت مک دست کشیده اید؟"
پاسخ تیم کوک به این صورت بود: "من مک را دوست دارم و ما خیلی به آن متعهد هستیم. در ارتباط بمانید."
 
گاهی اوقات، کاربران به این گونه یک پاسخ مستقیم دریافت می کنند، و تا جایی که MacRumors می گوید، این تبادلات ایمیلی معتبر است. لحن آن نیز به اندازه کافی معتبر به نظر می آید.
رونمایی نزدیک است؟
در هر صورت، جمله "در ارتباط بمانید" از فرستنده ایمیل نشان می دهد که ممکن است یک رونمایی از مک در راه باشد. و در واقع، اخیراً شایعات در اکتبر به مک بوک های جدیدی اشاره کرده اند که در این زمان نسبتاً تأخیر داشته اند.
انتظار می رود که مک بوک پرو امسال با معرفی پردازنده های Skylake، یک طراحی باریک با یک لولای جدید بسیار خوب، و یک نوار لمسی OLED به جای کلیدهای کاربردی جدید تر و تازه تر شود- اما داستان مک بوک ایر کمتر واضح است. در واقع، برخی گمانه زنی ها برآورد می کنند که ایر حتی می تواند از دسته لپ تاپ های اپل خارج شود.
در هر حال، خوشبختانه برای فهمیدن این مسائل لازم نیست خیلی منتظر بمانیم.
در سایر اخبار اخیر مک بوک، ما این محفظه GPU خارجی را برجسته کردیم که هدف آن سرعت دادن به نوت بوک اپل شماست وقتی که نوبت به قدرت تغییر پیکسلی می رسد.

 

منبع خبر: techradar

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر