گوشی های پیکسل (Pixel) کاری جدید از کمپانی گوگل

گوشی های پیکسل (Pixel) کاری جدید از کمپانی گوگل

انتظار می رود که در 4 اکتبر امسال گوگل دو گوشی هوشمند (smart phone) را راهی بازار کند، یا این حال نام این دو دستگاه همچنان نا مشخص است. گرچه با توجه به انتشار برخی خبر های پنهانی این شرکت به پیکسل (Pixel) و پیکسل ایکس ال (Pixel XL) اشاره کرده است. در نشت اطلاعات اخیرا مشخص شد که مدل کوچک تر پیکسل (Pixel) یا همان نکسوس سیل فیش (Nexus Sailfish)، دارای توانایی ضبط ویدئو های 360 درجه است.

عکس ها و فیلم هایی توسط توسعه دهنگان اندروید و آن لیکس (OnLeaks) به بیرون درز کرده اند، آن ها این گوشی هوشمند را از همه ی زوایا از جمله طراحی و درگاه هایی که ممکن است دارا باشد، نشان داده اند. گذشته از این موارد، برخی شایعات در مورد عرضه ی این دستگاه در آینده تایید شده اند.
به نظر می رسد که گوگل پیکسل (Google’s Pixel) یا نکسوس سیل فیش (Nexus Sailfish) دارای یک پرت یو اس بی 3.0 باشد، کما این که مشاهده شده در محصولات بسیاری از پرچم داران میکرو یو اس بی (microUSB) فراموش شده است. تصاویر حاکی از آنند که این گوشی در آینده می تواند به بلند گوی استریویی که درست در کنار درگاه یو اس بی نوع سی آن قرار خواهد  گرفت، مجهز شود.
اندازه گیری های این گوشی هوشمند به طور کامل و دقیق انجام شده است. به نظر میرسد اندازه ی آن 143.8 در 69.5 در 7.3 میلی متر در باریک ترین و 8.5 در ضخیم ترین حالت باشد. گزارش ها حاکی از آنند که درگاه هدفون در سمت چپ بالای دستگاه قرار خواهد گرفت.
ظرفیت باتری در گوشی پیکسل (Pixel) می تواند به 2.770 میلی آمپر برسد. گوگل پیکسل (Google’s Pixel) ممکن است دارای صفحه نمایشی فول اچ دی (full HD) در مقیاس و اندازه ی 5.2 تا 5.3 اینچ باشد و گرچه احتمال کمی است که با آخرین مدل پردازنده ی کوالکام (Qualcomm) ارائه شود ولی با احتمالی بیشتر اسنپ دراگون (Snapdragon) SoC 820 را اجرا می کند. به نظر می رسد از دیگر ویژگی های آن رم 4 گیگا بایتی باشد، که اخیرا در میان پرچم داران رایج شده است.
حافظه ی داخلی 32 گیگا بایتی و دوربین عقب 12 مگا پیکسلی از دیگر ویژگی هایی است که برای این گوشی پیش بینی می شوند، که به علاوه ی دوربین جلوی 8 مگا پیکسلی و یک اسکنر اثر انگشت در پشت این دستگاه به بازار عرضه خواهد شد. ظرفیت باتری به 2.77. میلی آمپر می رسد در حالی که پیکسل ایکس ال (Pixel XL) یا نکسوس مارلین (Nexus Marlin) می تواند باتری بزرگتری داشته باشد.
از جمله مواردی که باعث می شود این گوشی ها هیجان انگیز باشند این حقیقت است که با اندروید Nougat و به احتمال زیاد نسخه ی 7.0 آن مجهز می باشند. این اندروید برای عرضه کنندگان نکسوس (Nexus Launcher) و دستیاران گوگل (Google Assistant) ارائه شده است.
در 4 اکتبر گوگل میزبان رویدادی است که طی آن از این کمپانی انتظار می رود که از پیکسل (Pixel) یا نکسوس سیل فیش (Nexus Sailfish) و پیکسل ایکس ال (Pixel XL) یا نکسوس مارلین (Nexus Marlin) رونمایی کند.

                                              

 

منبع خبر: faceit

مرضیه حقیقی

مرضیه حقیقی

مرضیه دانشجوی رشته ی کامپیوتر گرایش نرم افزار هست. اوقات فراغت خود را با مطالعه و تماشای فیلم می گذراند. از علاقه مندی های مرضیه موسیقی است. :)


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر