آموزش ساخت شکلک های ایموجی در گوشی اندرویدی

آموزش ساخت شکلک های ایموجی در گوشی اندرویدی

بدون شک استفاده از یک شکلک ایموجی به مراتب آسان‌تر از صحبت کردن جهت القای احساس شما به دوستانتان خواهد بود. علاوه بر این، با توجه به جایگزین شدن این ایموجی با کلمات درون پیام شما، هزینه‌ی پیام‌های ارسالی‌تان نیز کمتر خواهد شد. این ایموجی ها همیشه به راحتی می‌توانند احساسات ما را بیان کنند، بنابراین خیلی راحت می‌توانیم چند کلمه‌ای در مورد حال و هوایمان را با یک ایموجی که تنها جای یک کلمه را می‌گیرد شرح دهیم. حال سوال این است که چگونه در گوشی اندرویدیمان شکلک های ایموجی جذاب و زیبایی داشته باشیم؟

حال بیایید چندین راه را برای دریافت ایموجی های جذاب و جدید بر روی دیوایس اندویدیتان مرور کنیم:
استفاده از اپلیکیشن‌های کیبورد شخص ثالث

در حال حاضر هزاران اپلیکیشن کیبورد بر روی پلی استور قرار گرفته است که هر کدام از آن‌ها چندین ایموجی جذاب را برای شما به ارمغان می‌آورند. در زیر می‌توانید لیستی از بهترین کیبوردهای اندرویدی که قادر به دانلود و نصب آن‌ها هستید را مشاهده کنید:

1 – Swiftmoji

این اپلیکیشن نه تنها دارای چندین ایموجی است، بلکه به شما کمک خواهد کرد تا شکلکی مناسب با متن نوشته شده‌تان انتخاب و ارسال کنید. این کیبورد همچنین تازه‌ترین ایموجی های ارسال شده توسط شما را ذخیره خواهد کرد تا برای ارسال دوباره آن‌ها در دفعات بعد مشکلی نداشته باشید و در کم‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.

swiftmoji_keyboardلازم به ذکر است که تیم توسعه دهنده کیبورد SwiftKey به منظور استفاده هر چه بهتر از ایموجی ها برای عاشقان این شکلک‌های با نمک این کیبورد را با نام Swiftmoji توسعه داده‌اند.

2 – SwiftKey

این کیبورد یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های کیبورد اندرویدی موجود در پلی استور گوگل است. سویفت کی را اغلب کاربران برای حدسیاتی که در حین نوشتن شما به درستی می‌زند می‌شناسند. اگر شما اجازه دسترسی سویفت کی به شبکه‌های اجتمای و مکالمات ایمیلیتان را بدهید، این کیبورد با هوش بالایی که دارد بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.این کیبورد همچنین تعداد زیادی ایموجی را در اختیار شما خواهد گذاشت تا مکالماتتان را جذاب‌تر از گذشته دنبال کنید.

swiftkey_keyboardالبته کیبوردهای اندرویدی دیگری نیز هست که در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند. از آن‌ها باید به کیبورد Swype، GO Keyboard و Kika Emoji Keyboard Pro اشاره کرد.
استفاده از ایموجی های کیبورد پیشفرض گوگل

تقریبا همه‌ی دیواس‌های اندرویدی به صورت پیشفرض کیبورد گوگل را بر روی خود نصب شده می‌بینند. بنابراین شما حتی برای لذت استفاده از ایموجی ها نیازی به دانلود اپلیکیشن‌های کیبورد شخص ثالث نیز نخواهید داشت. مراحل فعال کردن کیبورد گوگل به شرح زیر است:

مرحله 1: به تنظیمات دستگاه رفته و سپس بر روی گزینه “Language & Input” ضربه بزنید.

مرحله 2: سپس به گزینه “Current Keyboard” رفته و عبارت “Google Keyboard” را پیدا کنید. اینک زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

مرحله 3: حال به صفحه قبل برگردید و وارد بخش “Google Keyboard” شوید. در مرحله بعد مطابق تصویر زیر به بخش Advanced وارد شوید.

مرحله 4: شما اینک گزینه‌ای به نام “Emoji for physical keyboard” را مشاهده خواهید کرد. بر روی آن ضربه بزنید تا فعال شود. حال در حالی که از کیبورد گوگل برای تایپ استفاده می‌کنید می‌توانید از ایموجی‌های آن نیز لذت ببرید.
کپی-پیست ایموجی از یک صفحه وب

اگر شما علاقه‌ای به نصب یک اپلیکیشن کیبورد شخص ثالث ندارید (و یا دلیل دیگری برای عدم نصب آن دارید)، شما می‌توانید به وب‌سایت‌های ارائه کننده ایموجی ها رفته و ایموجی‌های مورد نظرتان را از آنجا کپی کنید و در متون خود پیست کنید.

در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایتها در این زمینه getemoji.com است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

حالا شما سه راه مختلف استفاده از ایموجی در گوشی اندرویدیتان را آموخته‌اید. اگر شما از یک گوشی پایین رده استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از روش کپی-پیست ایموجی و یا تغییر کیبورد فعال به کیبورد استاندارد گوگل است. اما اگر از محصولی با قدرت مناسب بهره می‌برید نصب کیبوردهای شخص ثالث می‌تواند نتایج جذاب‌تری را برای شما به همراه داشته باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

علی

جمعه, 23 آبان 1399

میخوام شکلک کیبورد درست کنم

پاسخ

ثبت نظر