افزوده شدن قابلیت پخش صوت و ویدئو در پس زمینه مرورگر کروم

افزوده شدن قابلیت پخش صوت و ویدئو در پس زمینه مرورگر کروم

گوگل با توسعه نسخه بتای جدید مرورگر کروم امکانات جالبی را به آن افزوده که از جمله آنها می توان به پخش صوت و ویدئو در پس زمینه نسخه آندرویدی این مرورگر اشاره کرد.

 به گزارش راسخون به نقل از فارس ، با این کار حتی زمانی که مرورگر کروم را ترک کنید یا به زبانه دیگری مراجعه کنید، پخش ویدئو ادامه می‌یابد و شما می توانید صدای آن را بشنوید.

همچنین با چرخاندن گوشی و قراردادن آن در حالت تمام صفحه می توان ویدئوها را به طور خودکار در وضعیت تمام صفحه مشاهده کرده کرد.

یک تغییر دیگر در نسخه اندرویدی کروم تغییر در طراحی زبانه های جدید است که پس از باز کردن آنها مقاله ها و مطالب جدید از طریق خدمات google now پیشنهاد داده می شود.

در نسخه رومیزی کروم پخش ویدئو با فناوری نوظهور HTML5 سازگار شده و از این طریق امنیت و کیفیت پخش ویدئوها ارتقا داده شده است. همچنین با پشتیبانی بیشتر از توسعه دهندگان آنها می توانند مولفه هایی را برای پشتیبانی از رابط های کاربری در کروم به کار بگیرند تا تبادل داده میان کاربران و مرورگر بهتر صورت پذیرد.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر