بهترین اپلیکیشن های ویندوز 10 برای مایکروسافت بند

بهترین اپلیکیشن های ویندوز 10 برای مایکروسافت بند

وب سایت ویندوزسنترال طبق گزارشی چند اپلیکشین مفید و برتر برای مایکروسافت بند معرفی کرده است.اگر شما هم از طرفداران و یا کاربران مایکروسافت بند هستید با ما همراه شوید.

مایکروسافت بند یکی از گجت های فوق العاده ی مایکروسافت است که کاربری آن چیزی میان یک ساعت هوشمند و یک دستبند سلامتی و تناسب اندام است.بیش از این در فیسیت این دستگاه را بررسی و برخی ترفندهای استفاده از آن را معرفی کرده ایم اما برای کسانی که به تازگی به فیسیت پیوسته اند : مایکروسافت با تولید مچ بند سلامتی باعنوان مایکروسافت بند وارد دنیای گجت های پوشیدنی شد. اين مچ ‌بند بيشتر مناسب كسانی است كه ورزش و سلامتی حكم مهمی در زندگی آن‌ ها دارد. اين مچ‌ بند قادر است تماس ‌ها، پيامک ‌ها و پيام‌ هايی كه در شبكه‌ های اجتماعی در آن عضو هستيد، به شما اعلام كند و مراقب سلامتی شما باشد.ویندوز 10 برای این مچ بندها اپلیکیشن های مفیدی ارائه کرده است که برای شخصی سازی تم مچ بند و یا گسترش توانایی های گروهی مفید است.در ادامه چند اپلیکیشن مفید را برای شما معرفی خواهیم کرد.

 

Fanband

این اپلیکیشن هزاران تم دارد و کاربر می تواند محیط شخصی و دلخواه خود را انتخاب کند.با این تم ها برنامه ی مختلفی را می توان تنظیم و برای محیط کاربری انتخاب کرد.یکی از تم هایی که این روزها به شدت مورد استقبال است، تم جنگ ستارگان است که این اپلیکیشن آن را دارد. این اپلیکیشن هم برای ویندوز 10 و هم ویندوزفون در استور با هزینه ی 2 دلار موجود است.قیمت آن برای اپلیکیشنی که امکانات بسیاری دارد زیاد نیست و قیمت مناسبی است. رابط کاربری ساده، دارای مجموعه ای بیش از 2000 تم و برنامه از پیش تعیین شده مانند فیلم، بازی های ورزشی، فیلم شخصیت های ورزشی، حرکات ورزشی و نام های ورزشکاران و چند مورد دیگر . در حالی که fanband دارای مجموعه ای بسیار زیاد از تم های دسته بندی شده است، تیم توسعه دهنده Liquid Daffodil، به طور منظم، تصاویر پس زمینه را بروزرسانی می‌ کنند.این اپلیکیشن به تازگی بروزرسانی دریافت کرده است و یک گزینه به آن اضافه شده است که امکان استفاده از تصاویر بینگ “Bing” را در پس زمینه به کاربر می دهد همچنین جستجوی کلمات کلیدی به صورت دسته بندی شده استفاده از تگ های دلخواه در مورد حرکت ورزشی، برای استفاده ی آسان، و حتی می‌ توانید این اپلیکیشن را به صورت افقی یا همان چرخش نیز استفاده کنید.این اپلیکیشن را می توانید به راحتی از استور ویندوز دانلود نمایید.

 

 

 

Clear My Band

یکی از اپلیکیشن های به ظاهر ساده است و در نگاه اول حتی شاید غیر ضروری هم به نظر آید.اما واقعیت چیز دیگری است و بر خلاف ظاهرش کاربردی است.هدف از طراحی این اپلیکیشن در چند کلمه خلاصه می شود : پاکسازی ساده ‌ی تمام نوتیفیکیشن‌ها و پیام ‌ها مایکروسافت بند تنها با یک تپ.

Clear My Band به شما این امکان را می‌ دهد که نوتیفیکیشن های اپلیکیشن را به یک باره پاک کرده و یا این که فعال کنید در واقع این اپلیکیشن امکان مدیریت خوبی در اختیار کاربران قرار می دهد.قیمت این اپلیکیشن در استور مایکروسافت تقریبا یک دلار می باشد. کاربران این اپلیکیشن می توانند تمام نوتیفیکیشن ها را از طریق علامت سه نقطه ای که در قسمت پایین سمت راست قرار دارد مشاهده و تغییر دهند.

 

 

 

Band Heartbeat

یکی از اپلیکیشن های کلیدی و مفید مایکروسافت بند که در حوزه ی اپلیکیشن های سلامت قرار دارد و هدف طراحی آن نظارت بر ضربان قلب کاربر است.این شمارش و نظارت از طریق دریافت پالس هایی که سنسورهای گرمای پوست بدن تعبیه شده در مایکروسافت بند از ضربان کاربر ارسال می کنند انجام می شود و این اپلیکشین این اطلاعات را آنالیز و نمایش می دهد.در تصویر پایین کاربری این اپلیکیشن مشخص است در هر لحظه، حداقل یا حداکثر تعداد ضربان قلب مرتبا روی سمت راست تصویر، برای کاربر نشان داده می شود. یکی از ویژگی های این اپلیکیشن این است که ضربان قلب کاربر را به صورت صدایی که شبیه به بوق است و نماد شبیه به قلب است نشان می دهد؛همانند دستگاه های کنترل علام حیاتی و ضربان قلب بیمارستان ها. این اپلیکیشن به صورت رایگان در استور مایکروسافت برای کاربران مایکروسافت بند قابل دسترسی است.

 

 

 

 

Awesome Band Backgrounds

این اپلیکیشن تقریبا شبیه به fanband است اما رایگان به علاوه گزینه های شخصی سازی و سفارشی آن نسبت به fanband بیش تر است و یک تجربه ی کاربری چشمگیررا برای کاربران به ارمغان می آورد. این اپلیکیشن دارای یک مجموعه چشم نواز از عکس های بک گراند است همچنین قابلیت سفارشی کردن رنگ کاشی ها و عکس های شخصی کاربر را نیز دارد.مجموعه عکس ها شامل تصاویر روز بینگ Bing ،تصاویری با کیفیت 500px و عکس هایی ازشخصیت های فیلم ها، مناظر طبیعی، ماشین ها،تصاویر انتزاعی و غیره است.این اپلیکیشن یک مجموعه فیلتر دارد که به کاربر امکان شخصی سازی بیش تر می دهد.این اپلیکیشن نسبت به رایگان بودن گزینه ی مناسب تری نسبت به fanband به نظر می رسد. 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر