طرح جدید سامسونگ: تبلت تاشو با صفحه کلید

طرح جدید سامسونگ: تبلت تاشو با صفحه کلید

سامسونگ طرحی جدید را ثبت کرده است. تبلت تاشو با صفحه کلید. البته هنوز مشخص نیست که قصد ساختن آن را دارد یا فقط در حد یک ایده است.

سامسونگ یکی از بزرگ ترین شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در بیشتر کشورهای دنیاست و عجیب نیست که این شرکت سعی در اضافه کردن قابلیت ها و اجزای جدید به گوشی هایش باشد. به همین دلیل است که این شرکت کره ای  همیشه در حال ثبت ایده ها و اختراعات جدید است. 
سامسونگ اخیرا دستگاهی جدید را ثبت کرده است، یک تبلت تاشو با صفحه کلید و پایه مخصوص. این دستگاه ثبت شده این هفته توسط US Patent Office منتشر شد، اما این درخواست پارسال ارسال شده بود. 
معمولا اختراعات ثبت شده با توضیح در مورد طرح و ایده ارائه می شوند. این دستگاه نیز به همین صورت است. تصاویر نشانگر یک تبلت تا شو است که یکی از این قسمت های تا شونده صفحه کلید می باشد. 

این تبلت به یک صفحه نمایش بزرگ تبدیل می شود
وقتی که آن را باز می کنید، این سه قسمت حالت یک صفحه نمایش بزرگ را برای دیدن ویدئوها و بازی ها به خود می گیرد. پایه نیز حسابی به کارتان می آید، و با استفاده از آن این تبلت به یک صفحه نمایش معمولی تبدیل می شود. 
همانطور که انتظار می رود، هیچ اطلاعاتی در مورد جنسی که سامسونگ قصد دارد از آن در ساخت این تبلت استفاده کند و یا این که چه جزئیاتی دارد منتشر نشده است. 
یک چیز که باید به خاطر سپرد این است که اپلیکیشن های ثبت شده فقط ایده هستند و لزوما پروژه هایی نیستند که حتما عملی شوند. با این حال سامسونگ گفته است که به زودی روی یک گوشی هوشمند تاشو کار می کند . مشخص است این شرکت بسیار جذب ایده دستگاه های موبایل تاشو شده است. 
اخیرا، یک اختراع ثبت شده دیگر سامسونگ نیز منتشر شد، دستگاهی که به گوشی، ساعت یا تبلت تبدیل می شود. در اضافه، شایعات حاکی از آن است که گوشی هوشمند تاشو گلکسی ایکس ممکن است سال دیگر منتشر شود و صفحه نمایش انعطاف پذیر 4K دارد. 
البته فعلا همه چیز در حد پیش بینی است. باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ تبلت تاشو خود را روانه بازار خواهد کرد یا نه و چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. اما حتی ایده چنین دستگاهی بسیار جذاب است. 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر