گله کاربران آیفون 7 از زردی نمایشگر و راه حل رفع مشکل

گله کاربران آیفون 7 از زردی نمایشگر و راه حل رفع مشکل

آیفون 7 به‌تازگی راهی بازار شده و اکنون برخی کاربران آیفون 7 از زردی نمایشگر این گوشی گله می‌کنند. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شده‌اید برای رفع آن راه حل مطرح‌شده در انتهای مطلب را دنبال کنید.

اگر شما هم به‌تازگی آیفون 7 یا 7 پلاس خریداری کرده‌اید و می‌بینید نمایشگرش رنگی متمایل به زرد دارد نگران نباشید، زیرا به نظر می‌رسد کاملا طبیعی است. رنگ زرد نمایشگر به دلیل چسب به کار رفته در آن است که در بعضی نمایشگرها تنظیم آن هنوز به پایان نرسیده. پس نگران نباشید و چند روز به آن مهلت دهید تا این زردی کم کم ناپدید شود. در غیر این صورت ممکن است مشکلی نرم‌افزاری باشد که نیاز به تنظیمات رنگ داشته باشد؛ تنظیماتی که خیلی ساده و راحت است.

اگر این مشکل نرم‌افزاری باشد تنها کاری که باید انجام دهید رفتن به بخش تنظیمات، قسمت General و Accessibility و سپس Display Accommodations، Color Filter است. حالا باید این گزینه را (Color Filter) فعال کنید. با این کار می‌توانید رنگ نمایشگر را به دلخواه تغییر دهید. برای فرار از رنگ زرد نمایشگر، نوار رنگ را جابه‌جا کنید تا به رنگی برسید که دلخواه شماست.

این اولین بار نیست که کاربران از زردی نمایشگر گله می‌کنند و قبلا نیز دیده شده که اغلب نیز به خاطر چسب به کار رفته در آن بوده و مشکل سخت‌افزاری نبوده است.

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر