جایگزینی دستگاه‌های TD-LTE به جای مودم‌های وایمکس ایرانسل

جایگزینی دستگاه‌های TD-LTE به جای مودم‌های وایمکس ایرانسل

احتمالا دستگاه‌های TD-LTE جایگزین مودم‌های وایمکس ایرانسل شود

اینترنت نسل چهارم ثابت (TD-LTE) برای اولین بار در کشور ارائه شد و ایرانسل موفق به اخذ باند فرکانسی مورد نیاز ارائه خدمات این نسل شده و به سرعت سرویس مذکور را بر بستر شبکه از قبل پیاده شده وایمکس، توسعه بخشید.

پایداری بالای سرویس در آپلود و دانلود، مودم‌های مبتنی بر سیم‌کارت، امکان ارائه سرویس با سرعت بیشتر در قالب بسته‌هایی با حجم بالاتر مناسب برای مصارف خانگی و شرکتی، عدم نیاز به خط تلفن ثابت برای راه‌اندازی سرویس، سهولت در جابجایی مودم و امکان استفاده در تمامی مناطق تحت پوشش، شبکه بهینه و با کیفیت بالاتر و راه‌اندازی سریع سرویس را می‌توان از مزیت‌های این فناوری دانست.

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیر عامل اپراتور دوم ارتباطی، با تاکید بر سرعت عمل این اپراتور در توسعه شبکه، گفت: تصورم این هست که چون بک گراند شبکه دیتا هیچ اپراتوری به اندازه ما نیست و علاوه بر این تجربه چند سال اخیر ما در زمینه ارائه نسل‌های سوم و چهارم ارتباطی را نیز ندارند، دارای سرمایه‌ای هستیم که در اختیار کسی نیست. اپراتورهای دیگر قادر به کسب این سرمایه نیستند و از این حیث با اطمینان خاطر به توسعه شبکه در راستای رسالت ذاتی خود و جذب مشترکان می‌رویم.

مدیر عامل ایرانسل افزود: در راستای توسعه TD-LTE و در بدو امر هم به استفاده از یک کریر (Carrier) اکتفا نکردیم و دنبال کریرهای دوم و سوم هستیم تا با مودم‌های مناسب بتوانیم امکان سرعت تا چند صد مگابیت بر ثانیه را فراهم کنیم.

وی درباره احتمال جمع‌آوری مودم‌های وایمکس و جایگزینی آن با دستگاه‌های TD-LTE گفت: فعلا روی این موضوع در حال فکر کردن هستیم تا نهایتا مودم‌های وایمکس را با همان قیمت فروخته شده جمع‌آوری کنیم.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ali

شنبه, 17 مهر 1395

مردم جهان سوم، کی میخوان تو اون مخشون فرو کنن مشکل مردم ایران سرعت نیست، حجمه.

پاسخ

مهمان

یک‌شنبه, 18 مهر 1395

مردم جهان اولی تو فکر سرعت هستن نه حجم

پاسخ

ثبت نظر