سامسونگ به دنبال ساخت گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس !

سامسونگ به دنبال ساخت گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس !

کمی بیشتر از یک ماه قبل یک گوشی گلکسی ناشناخته از طرف سازنده کره ای برای گرفتن تاییدیه به موسسه وای فای فرستاده شد، از قرار معلوم این محصول، گوشی هوشمند گلکسی گرند پرایم پلاس بوده که شماره مدل SM-G532F را بر روی خود دارد و اطلاعات آن چند هفته قبل از فرستاده شدن این دستگاه به موسسه وای فای در پایگاه اطلاعاتی رسمی آنلاین گیک بنچ گذاشته شده بود.

تا به امروز هیچ مدرک معتبری برای پشتیبانی کردن این ادعا ها وجود نداشت و از این رو همه اطلاعات موجود بر مبنای فرضیه و گمان هایی متداول مطرح می شدند با وجود این امروز سامسونگ اطلاعاتی را در مورد این گوشی هوشمند در رسانه های کشور کره جنوبی منتشر کرد که تا حدی فرضیه های پیشین را در زمینه شروع پروسه ساخت این گوشی هوشمند تایید می کند.

برخی از منابع معتبر هم توانسته اند ارتباطی را بین گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس و شماره مدل SM-G532F در پایگاه داده های سامسونگ پیدا کنند که باز هم پروسه ساخت این محصول را تایید می کند.

مطلبی که بیشتر از همه چیز به اشتیاق کاربران و منابع خبری در مورد این گوشی جدید دامن می زند نبودن اطلاعاتی جامع در زمینه مشخصات فنی پرایم پلاس می باشد، هرچند که یک تست بنچمارک جدید نشان داده است که سازنده کره ای در ساخت این محصول از یک پردازشگر چهار هسته ای 1.4GHz، رم 1.5 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو استفاده کرده است.

منبع خبر: sammobile

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر