تبلت تبدیل شونده جدید سامسونگ مجهز به قلم s pen

تبلت تبدیل شونده جدید سامسونگ مجهز به قلم s pen

کروم بوک پرو سامسونگ یک تبلت و لپ تاپ تبدیل شونده 2 کاره با قلم s pen است.

امسال واقعاً سال خوبی برای سامسونگ نبود. این کمپانی با انتشار گلکسی S7 و S7 Edge شروع کرد، اما پس از شکست های انفجاری حول نوت7، شرکت کاملاً در ضرر قرار گرفت (اگر دقیق باشیم 5 میلیارد دلار ضرر). خط تولید نوت چیزهای زیادی برای دوست داشتن و جلب توجه دارد. جنبه ای ترین آیکون بطور غیرقابل انکاری قلم لمسی S Pen stylus آن است، که همه محصولات نوت به آن مجهز می باشند. سامسونگ به طور مداوم با هریک از گوشی های نوت، قلم  S Pen را نیز بهبود بخشید، و با نوت 7، S Pen نیز به بهترین نوع خود تا به امروز شکل گرفت. متأسفانه، همانطور که همه ما تا به امروز می دانیم، هر دو نوت 7 و قلم S Pen stylus آن، به کلی کنار گذاشته شده اند.

با این حال، اگر شما واقعاً به برخی مزایای S Pen در زندگی خود نیاز دارید، سامسونگ، Chromebook Pro را در کره منتشر کرده که مجهز به S Pen مختص به خود می آید.

سامسونگ، stylus گنجانده شده در کروم بوک پرو را "PEN" نامیده است. علیرغم سیستم نامگذاری جدید، PEN موجود در کروم بوک پرو تقریباً با قلم S Pen مختص گوشی های نوت یکسان و یک شکل است، و سامسونگ می گوید که قلم stylus "یک تجربه واقعی زندگی و طبیعی" را به کاربر ارائه می دهد. علاوه بر این، کروم بوک پرو دارای یک صفحه نمایش 12.3 اینچی QHD با رزولوشن 2,400 x 1,600 می باشد. صفحه نمایش آن با بهره گیری از نسبت تصویر 3:2، مرورگری وب و بهره وری کار لذت بخش تری را ارائه می دهد، و لولای چرخش آن امکان می دهد که صفحه نمایش 360 درجه به عقب بچرخد تا بتوانید از آن به عنوان تبلت استفاده کنید.

در مورد اجزای داخلی آن، کروم بوک پرو با دو هسته Cortex A72 و چهار هسته A53 بسته بندی می شود. بعلاوه، پرو مجهز به 4GB رم، 32GB  حافظه که می توان آن را به وسیله SD card گسترش داد، و دو پورت USB نوع- C می آید. همه این ها در یک پوشش تمام فلز نسبتاً جذاب قرار گرفته اند، و با وزن فقط حدود 1 کیلوگرم، هنگام حمل کروم بوک پرو همراه خود خیلی فشار زیادی به شما وارد نمی کند.

کروم بوک پرو سیستم عامل Chrome OS را اجرا می کند، بنابراین به گوگل پلی استور و همه اپ های اندرویدی که قبلاً در تبلت یا موبایل خود با آن ها آشنا بوده اید، دسترسی خواهید داشت. کروم بوک پروی سامسونگ در حال حاضر برای پیش فروش در وبسایت Adorama با برچسب قیمت 499 دلار (حدود 1 میلیون و 800 هزار تومان) در دسترس است، و با بررسی همه جیزهایی که کروم بوک پرو در تبلت خود ارائه می دهد، این اصلاً قیمت بدی نیست.

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر