آئودی نام خط تولید خودروی تمام الکتریکی خود را E-Tron گذاشت

آئودی نام خط تولید خودروی تمام الکتریکی خود را E-Tron  گذاشت

این شرکت سازنده خودرو قصد دارد سه مدل از این نوع ماشین‌ها را تا پایان 2020 عرضه کند.

به یاد آوردن نام اولین خودروی برقی آئودی خیلی سخت نیست، مخصوصاً زمانی که این خودروساز بگوید که این خودروی SUV (یا همان شاسی بلند) فقط E-Tron (ای-ترون) نامیده می‌شود. همین- نه طراحی مدل، نه شماره‌ای، و نه هیچ چیز دیگری در نام این خودرو دیده نمی‌شود. این سازنده خودرو به نشریه Autocar گفته است که از تاکتیک دهه 80 خود هنگام نامگذاری اولین وسیله تمام-چرخ خود یعنی Quattro استفاده کرده است. روپرت استدلر، مدیر آئودی، به این نشریه گفت "این امر با اولین Quattro آئودی، که به سادگی Quattro نام گرفته بود، قابل مقایسه است. در درازمدت نام ای-ترون بیانگر یک ساختار نیرومحرکه الکتریکی خالص خواهد شد."

آئودی از ای-ترون برای یک جفت ماشین‌های هیبریدی در گذشته، و همچنین برای سوپر اسپرت برقی R8 استفاده کرد، که اخیراً تولید آن متوقف شد. با این حال، چیزی که استدلر می‌گوید، این است که نام ای-ترون در نهایت نشان دهنده یک خط تولید از EV ها باشد. واضح است که، این سازنده خودرو در حال آماده سازی خود برای رقابت با رقبای جدید و دیرینه خود در تجارت EV، مانند بی ام دبلیو، و مرسدس می‌باشد. در کنار SUV ها، که اولین ماشین‌هایی هستند که این نام را به خود می‌گیرند، آئودی همچنین قصد دارد که یک هاچ بک و سدان (که تصاویر آن‌ها را در زیر می‌بینید) را نیز تحت این خط تولید تا قبل از پایان سال 2020 عرضه کند.

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر