قاب جدیدی که آیفون شما را شبیه به یک گلکسی نوت 7 منفجر شده می‌کند!

قاب جدیدی که آیفون شما را شبیه به یک گلکسی نوت 7 منفجر شده می‌کند!

ظاهراً قرار نیست سامسونگ به این زودی‌ها از شر گلکسی نوت 7 و بد بیاری‌های آن رها شود، با وجود توقف تولید و عرضه این محصول، اخیراً فردی با جعبه‌های گلکسی نوت 7 و دود، لباسی مخصوص هالووین طراحی کرد که به شدت در فضای مجازی خبرساز شد و اکنون در ادامه تمسخر پرچمدار ناموفق سامسونگ، قاب جدیدی طراحی شده که آیفون را به شکل یک گلسی نوت 7 منفجر شده در می‌آورد.


این یکی از طعنه آمیز ترین حرکات در مقابل گلکسی نوت 7 سامسونگ است اما در عین حال کمی هم مضحک به نظر می‌رسد. این پوسته و قاب توسط کمپانی UNIQFIND ساخته شده و با نام «Explo-sung iPhone Skin» روانه بازار خواهد شد. این طراحی به شکل انفجار بر روی جلو و عقب آیفون شما نمایان خواهد شد و UNIQFIND  علاوه بر این پوسته یک قاب سخت نیز با همین طرح ارائه می‌کند.

این کمپانی همچنین فراتر رفته و به طور گستاخانه از این پوسته به عنوان «داغ‌ترین پوسته» یاد کرده است. پوسته و قاب طرح انفجار برای آیفون 5، آیفون 5C، آیفون 5SE، آیفون SE، آیفون 6، آیفون 6S، آیفون 6 پلاس، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در دسترس خواهد بود و قیمت پوسته به تنهایی 24.99 دلار می‌باشد و قیمت پوسته به همراه قاب روی هم معادل 34.99 دلار خواهد بود.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر