گوشی اچ تی سی Bolt در سطح جهان با نام اچ تی سی 10 evo عرضه می شود !

گوشی اچ تی سی Bolt در سطح جهان با نام اچ تی سی 10 evo عرضه می شود !

اگر که به یاد داشته باشید ماه گذشته ایوان بلس و یا همان شخصی که در توییتر با نام @evleaks شناخته می شود، اعلام کرد که گوشی اچ تی سی بولت قرار است از ماه اکتبر ( 11 آبان تا 10 آذر ) وارد بازار کشور آمریکا شود؛ ظاهرا هم اکنون خبرهای جدیدی در مورد عرضه این محصول در سطح بین المللی منتشر شده است.

ایوان بلس امروز گفته است که اچ تی سی می خواهد گوشی بولت را در سطح جهان با نام اچ تی سی 10 ایوو وارد بازار کند. این گوشی هوشمند توسط موسسه FCC نیز تایید شده است.

مشخصات فنی گوشی اچ تی سی 10 ایوو

طبق شایعه هایی که تا به حال توسط منابع خبری مختلف منتشر شده است این محصول از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 810، نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی QHD، دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می برد و قرار است که با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا به دست کاربران برسد.

سازنده تایوانی گفته است که می خواهد این گوشی جدید را بدون جک صوتی 3.5 میلی متری وارد بازار کند.

منبع خبر: gsmarena

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر