نمایشگرهای 5K جدید ال جی در MacBook Pro جدید اپل!

نمایشگرهای 5K جدید ال جی در MacBook Pro جدید اپل!

اگر که به دنبال بهترین نمایشگرهای خارجی عرضه شده برای مک بوک پرو جدید اپل هستید، توصیه می شود که به سراغ نمایشگرهای 5K جدید شرکت ال جی بروید.

اپل امروز در رویداد خود از یک نمایشگر جدید رونمایی کرد و گفت که با ال جی همکاری نزدیکی برای ساختن این نمایشگر برای مک بوک پرو داشته است. عملکرد این نمایشگر به خوبی مدل 5K Apple Cinema ساخته شده توسط کوپرتینو نیست اما در حال حاضر می توان گفت که این محصول بهترین نمایشگر ساخته شده برای مک بوک پرو می باشد. 

مک بوک پرو می تواند نمایشگرهای UltraFine 5K ال جی را پشتیبانی کند که به گفته یکی از مقامات اپل بهترین گزینه برای لپ تاپ های این برند محسوب می شود. ظاهرا این نمایشگرها به دوربین ها، میکروفون ها و اسپیکرهای داخلی و پورت های USB خارجی مجهز می باشند. طبق اطلاعات موجود مک بوک پرو به چهار پورت USB نوع C تاندربولت 3 مجهز است که به عنوان پورت های شارژ، USB، نمایشگر، HDMI و VGA مورد استفاده قرار می گیرند. هنوز جزییات فنی دقیق این نمایشگرها منتشر نشده است.

منبع خبر: theverge

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر