آپدیت جدید کنسول بازی PS4 امکان به اشتراک‌گذاری گیف های متحرک بازی را می‌دهد

آپدیت جدید کنسول بازی PS4 امکان به اشتراک‌گذاری گیف های متحرک بازی را می‌دهد

و همچنین ویژگی اسکرین شات های 4K برای پی اس 4 پرو هم اضافه می‌شود

امروز یک آپدیت جدید برای برنامه ویرایشگر ویدیوی Sharefactory PS4 سونی معرفی شد که چندین ویژگی جدید برای کمک به آمادگی برای رونمایی قریب‌الوقوع از PS4 Pro اضافه می‌کند. در بین افزونه‌های جدید قابلیت گرفتن اسکرین شات های 4K، ساخت عکس‌های کلاژ و از همه مهم‌تر ساخت سریع گیف های متحرک وجود دارد.

خصوصیت گیف اجازه می‌دهد کلیپ‌های ویدیویی تا مدت زمان 10 ثانیه به گیف های متحرک تبدیل شوند و مستقیماً از طریق کنسول خیلی سریع در توییتر به اشتراک گذاشته شوند. سونی همچنین یک فونت “internet meme” جدید برای حاشیه نویسی گیف ها و اسکرین شات ها برای ایجاد یک اثر تصویری معتبر اضافه می‌کند.

علاوه بر این، Sharefactory یک کارکرد Photo Mode هم اضافه می‌کند که به بازیکنان امکان می‌دهد که تا 6 عکس را انتخاب کرده و با ساختن کلاژ لحظات بازی موردعلاقه خود را به نمایش بگذارند. همچنین این آپدیت شامل یک گزینه چرخش تصویر و زوم برای ویدیوهای بازی می‌شود و تا 20 درصد سریع‌تر کار می کند.

آپدیت Sharefactory باید امروز برای همه صاحبان پلی‌استیشن 4 به بیرون آید، اگرچه فقط صاحبان PS4 Pro قادر خواهند بود از مزیت استفاده از ویژگی تصویر 4K بهره‌مند شوند.

منبع خبر: theverge

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر