ایکس باکس مایکروسافت، یک قدم جلوتر از پلی استیشن سونی

ایکس باکس مایکروسافت، یک قدم جلوتر از پلی استیشن سونی

اگرچه ایکس باکس مایکروسافت و پلی استیشن سونی در فروش رقابت تنگاتنگی با هم دارند، اکنون برای چهارمین ماه متوالی تعداد فروخته شده از کنسول‌های ایکس باکس بیشتر از پلی استیشن گزارش شده است.

آمار و ارقام به دست آمده از NPD Group، مؤسسه بررسی داده‌های مرتبط با صنعت، فروش کنسول ایکس باکس مایکروسافت از رقیبش، Sony PS4، در ماه اکتبر پیشی گرفت؛ فروشی که باید آن را مدیون مدل جدید کنسول این شرکت، Xbox One S، و تبلیغات مرتبط با آن دانست. اکنون چهارمین ماه متوالی است که تعداد فروخته شده از ایکس باکس مایکروسافت از پلی استیشن 4 سونی بیشتر است. مایکروسافت تاکید کرده که کنسول بازی محبوبش در استرالیا و بریتانیا نیز فروش بیشتری نسبت به PS4 داشته است.

کنسول بازی ایکس باکس در آمریکا برای ماه چهارم و در بریتانیا و استرالیا برای ماه دوم پرفروش‌تر از کنسول بازی سونی ظاهر شده است. حالا باید چشم انتظار گزارش ماه نوامبر بود زیرا اکنون فروش مدل جدید کنسول سونی، PS4 Pro، آغاز شده است و احتمال می‌رود با استقبال کاربران از آن، دوباره فروش کنسول بازی این شرکت از ایکس باکس مایکروسافت پیشی گیرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر