ایسوس زنفون 3 Deluxe با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شد

ایسوس زنفون 3 Deluxe با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شد

گوشی هوشمند زنفون 3 دیلاکس از شرکت تایوانی ایسوس، ساعاتی پیش بدون گارانتی و با تعداد محدود با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شد.

شرکت تایوانی ایسوس یکی از بزرگان صنعت سخت‌افزار و لپ‌تاپ است که طی چند سال اخیر با تولید محصولات باکیفیت و خوش‌قیمت در زمینه موبایل و تبلت توانسته بخشی از سهم  بازار موبایل را در دنیا به خود اختصاص دهد. یکی از کشورهایی که محصولات ایسوس در آن طرفداران بسیار دارد کشور ایران است.

روز گذشته شاهد خبری مبنی بر ورود گوشی ایسوس زنفون 3  به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی بودیم، اما حالا گوشی ایسوس زنفون 3 دیلاکس نیز از این کمپانی به صورت محدود و غیررسمی (قاچاق) وارد بازار ایران شده است. انتظار می‌رود این اسمارت فون تا اواخر آذرماه سال جاری به صورت رسمی و با گارانتی شرکت ویستا وارد بازار ایران شود. شایان ذکر است گوشی ایسوس زنفون 3 دیلاکس در خارج از کشور با قیمت 499 دلار در حال فروش است.

شما می‌توانید ایسوس زنفون 3 دیلاکس مدل اسنپدراگون 820 با 6 حافظه گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را با قیمت 2,550,000 تومان خریداری کنید. (این قیمت به دلیل تعداد محدود دارای نوسان شدید است.)

برای مشاهده اطلاعات سخت‌افزاری ایسوس زنفون 3 دیلاکس کلیک کنید

توصیه ما به شما این است که برای خرید این موبایل کمی صبر کنید تا قیمت این اسمارت فون به قیمت واقعی خود نزدیک شود.
نظر شما در مورد ایسوس زنفون 3 دیلاکس چیست؟ آیا این گوشی با قیمت ذکرشده ارزش خرید دارد؟!

منبع خبر: gsm

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر