پنج مورد از بهترین برنامه های تلفن همراه برای وبلاگ نویسان

پنج مورد از بهترین برنامه های تلفن همراه برای وبلاگ نویسان

اگر به کار وبلاگ نویسی علاقه مند هستید می توانید از برنامه های مختلفی که اندروید و آی او اس در این زمینه ارائه می دهند، استفاده کنید.

به گزارش هم رسان، در ادامه پنج نمونه از بهترین برنامه ها در این زمینه را به شما معرفی خواهیم کرد که با استفاده از آنها می توانید در کمترین زمان تنها با گوشی همراه خود به بسیاری از مطالب موجود در اینترنت دسترسی پیدا کنید. سایت های مختلف را مرور کنید، وبلاگ بسازید و از خواندن مطالب مورد علاقه خود لذت ببرید.

· Blogger
با استفاده از بلاگر (Blogger) می توانید پست های بسیاری را ایجاد کرده و آنها را به صورت پیش نویس ذخیره کرده یا منتشر کنید. همچنین در این برنامه امکان ویرایش نوشته های موجود، مشاهده فهرست نوشته های ذخیره شده و منتشر شده، تغییر حساب کاربری، پیوست تصاویر از گالری و افزودن برچسب برای شما فراهم شده است. متأسفانه نسخه آی او اس این برنامه در دسترس نیست، اما همچنان میتوانید با استفاده مرورگرهای مختلف از این برنامه استفاده کنید.

دانلود نسخه اندروید

 WordPress
ورد پرس (WordPress) این امکان را برای شما فراهم می کند تا همانطور که پست های جدید را می نویسید، ویرایش می کنید و به اشتراک می گذارید، آمار بازدیدها را کنترل کنید، از پست های پُربازدید خبر خوان الهام بگیرید و محتواهای جدیدی را ایجاد کنید. این برنامه از سرویس های مبتنی بر WordPress.com پشتیبانی می کند و سایت هاست (self-hosted) WordPress.org نسخه ۳.۵ یا بالاتر آن را اجرا می کند.

دانلود نسخه اندروید یا آی او اس

SupaReada
روشی ساده و آسان برای استفاده از فیدریدر. SupaReada این امکان را برای شما فراهم می کند تا وبلاگ های مورد علاقه، سایت های خبری، دستورالعمل ها، کمیک ها، مجلات، وب سایت های craigslist و eBay و بسیاری دیگر را دنبال کنید و به روز باشید. با استفاده از این برنامه به آسانی می توانید فهرست فیدهای RSS مرتبط را با اضافه کردن فید URL سفارشی کنید. بدین طریق برنامه با هر بار تازه سازی (refresh) یا راه اندازی، به صورت خودکار آخرین اخبار سایت مربوطه ضمیمه می شود. همچنین امکان اشتراک گذاری هر پست نیز وجود دارد.

دانلود نسخه اندروید

Tumblr
با استفاده از Tumblr می توانید تمامی مواردی را که دوست دارید پیدا کرده و دنبال کنید. همچنین می توانید تصاویر GIF، متن، عکس، فیلم و موسیقی و … را در پست خود به اشتراک بگذارید. وبلاگ های hosts این برنامه به هنر، موسیقی، کمدی، فلسفه، سیاست، مطالب تصادفی، علمی، ورزشی و بسیاری موضوعات دیگر اختصاص داده شده است.

دانلود نسخه اندروید یا آی او اس

Bloglovin
Bloglovin برای گشت و گذار و خواندن وبلاگ هایی با موضوعات مُد، غذا، DIY (خودت انجام بده)، سفر و … استفاده می شود. این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا از اخبار وبلاگ نویسان مورد علاقه و ویدئو بلاگ نویس های (vloggers) یوتیوب باخبر باشید. مهم نیست سرورهاست وبلاگ مورد نظر وردپرس، بلاگر، Squarespace یا Tumblr باشد. شما می توانید تمامی وبلاگ های مورد علاقه خود را دنبال کنید و تمامی پست ها و ویدئوهای آنها را در یک فید ببینید.

دانلود نسخه اندروید یا آی او اس

 

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر