نام گوشی های هواوی دریافت کننده بروز رسانی نوقا منتشر شد!

نام گوشی های هواوی دریافت کننده بروز رسانی نوقا منتشر شد!

سازنده چینی بروز رسانی EMUI 5.0 گسترده تری را در سه ماهه اول سال 2017 منتشر می کند!

گوشی میت 9 اولین محصول از برند هواوی می باشد که سیستم عامل EMUI 5.0 ( سیستم عاملی بر مبنای اندروید 7 نوقا ) را دریافت می کند. سازنده چینی همچنین زمان انتشار این بروز رسانی را برای سایر محصولات خود نیز اعلام کرده است. طبق اطلاعات موجود بروز رسانی EMUI 5.0 قرار است در سه ماهه اول سال جدید میلادی برای محصولات هواوی P9،  P9پلاس، P9 لایت، میت 8، نوا و نوا پلاس منتشر شود. 

سازنده چینی در نظر دارد قبل از انتشار نسخه نهایی نرم افزارش نسخه آزمایشی بتای آن را منتشر کند. الکس دوبی در بررسی خود از گوشی میت 9 در مورد بروز رسانی EMUI 5.0 مطلب زیر را منتشر کرده است:

" EMUI 5.0 یک بهینه سازی بزرگ و مورد نیاز می باشد که در آن ظاهر بیشتر نرم افزارهای پیش فرض اختصاصی هواوی بهینه سازی شده است. در این بروز رسانی ظاهر نرم افزارهای شماره گیر، پیام رسانی، تقویم و بخش تنظیمات نیز بیشتر به اکوسیستم جدید اندروید شباهت پیدا کرده است. "

علاوه بر موارد فوق سایه تیره نمایش دهنده اعلان ها نیز بیشتر قابل تنظیم شده است؛ این ویژگی هم اکنون آیکون های بیشتری را نیز در یک نگاه به کاربر نشان می دهد. 

منبع خبر: androidcentral

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر