گریپ تثبیت کننده گو پرو از امروز به فروش می رسد

گریپ تثبیت کننده گو پرو از امروز به فروش می رسد

گو پرو راه جدیدی برای ثبت تصاویر به کاربرانش ارائه می دهد. گریپ تثبیت کننده کارما از امروز برای کابران قابل خریداری خواهد بود. و قیمت آن بدون دوربین و به تنهایی 299 دلار! خواهد بود.

گو پرو راه جدیدی برای ثبت تصاویر به کاربرانش ارائه می دهد. گریپ تثبیت کننده کارما از امروز برای کابران قابل خریداری خواهد بود. و قیمت آن بدون دوربین و به تنهایی 299 دلار! خواهد بود. این گریپ با سری دوربین های هیرو 5 مشکی سازگاری کامل دارد. ولی کاربران هیرو 4 نقره ای و مشکی 29 دلار اضافی نیز بابت نگهدارنده های مخصوص دستگاهشان پرداخت کنند. آن دسته از افرادی که دارای هیرو 5 سشن هستند، باید تا نیمه دوم سال 2017 صبر کنند.

این گریپ، با توجه به تست های انجام شده، مقبولیت خوبی بین کاربران داشته است. اما به توصیف دسته ای از کاربران روانی DJI Osmo  را، که دایره گسترده ای از تنظیمات و کنترل ها را داراست، ندارد. به هر حال به نظر می رسد که اگر صاحب یکی از این دوربین ها هستید، استفاده از این گریپ ایده هایی نو را در ذهن شما شکل خواهد داد.

به گفته گو پرو، این گریپ به صورت جداگانه از بهپادی که توانایی اتصال به آن را خواهد داشت، فروخته می شود. برخی مشکلات فنی نیز صد راه تولید بهپاد کارما و دوربین های هیرو 5 شده است. که بر روی درآمد سه ماهه سوم امسال شرکت تاثیر فراوانی بر جای گذاشته است. گو پرو به دلیل افتاده ناگهانی بهپاد هایش مجبور به جمع آوری آنها شده است. برای دومین بار در سال 2016 نیز اقدام به تعدیل نیرو صورت گرفته و 15 درصد از کارکنان با این شرکت خداحافظی کرده اند که نشان دهنده سیر نزولی پیشرفت و مقبولیت محصولات گرانقیمت این شرکت تولید کننده دوربین های ورزشی می باشد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر