لپ تاپ های جدید Lenovo مجهز به cpu های xeon و گرافیک quadro.

لپ تاپ های جدید Lenovo مجهز به cpu های xeon و گرافیک quadro.

با عرضه ی لپ تاپ های جدید thinkpad p50 و p70 مجهز به پردازنده ی xeon اینتل و پنل های 4k به نظر می رسد Lenovo گام های مهمی در عرصه ی work station های قابل حمل بر می دارد .علاوه بر این محصولات مجهز به چیپ های گرافیکی quadro nvidia خواهند بود .

در زیر هود موجود بر روی دستگاه،xeon E3-1500M قرار خواهد داشت . این یکی از اولین پردازنده های نوع xeon سوار شده بر روی موبایل است که انجام کارهای مختلف ویدئویی و سه بعدی را میسر می سازد . لپ تاپ ها حداکثر رم 64 گیگا بایتی را ساپورت می کنند که به همراه پورت های thunderbolt اجرای چندین صفحه ی 4k را امکان پذیر می کنند .

نمایشگرهای thinkpad p50 ،در دو اندازه 16.6 اینچی و p70 17 اینچی خواهند بود. با اینکه این محصولات معرفی شده اند اما به مدت چند ماه در دسترس قرار نخواهند گرفت و با برنامه ریزی که اکنون به نظر می رسد انجام شده باشد ، سه ماهه ی چهارم سال امکان خرید این محصول برای مشتری ها فراهم خواهد شد .

برای کسانی که نیاز به استفاده از نمایشگرهای 4k ندارند مدل اولیه ی p50 با دقت تصویر 1080 و با قیمتی حدود 1.599 دلار عرضه خواهد شد . درحالی که p70 از 1999 دلار آغاز می شود و این قیمت با افزایش رم حافظه و بهبود نمایشگر بیشتر نیز خواهد شد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر