موتورولا از موتو بادز و موتو بادز پلاس با ANC و شارژدهی بالا رونمایی کرد

motorola buds

امروز موتورولا از دو گوشی جدید اج ۵۰ اولترا و اج ۵۰ فیوژن به‌همراه دو ایرباد جدید به‌نام‌های موتو بادز و بادز پلاس رونمایی کرد. این محصولات از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و عمر باتری بالایی برخوردارند. در ادامه به معرفی این محصولات می‌پردازیم.

موتو بادز پلاس

موتو بادز پلاس با همکاری برند Bose تولید شده است و با کیفیت صدای بالایی به بازار آمده است. این ایرباد دارای درایورهای دوگانه داینامیک است که صدای شفاف و بیس قوی را فراهم می‌کنند. همچنین از صدای Hi-Res پشتیبانی می‌کند و با Dolby Head Tracking سازگار است.

 

 

موتورولا
-

ایرباد موتورولا علاوه بر حذف نویز فعال، از حالت تطبیقی و Transparency استفاده می‌کند و به فناوری CrystalTalk AI برای بهبود کیفیت صدا در محیط‌های نویزی مجهز است. عمر باتری بادز پلاس تا ۸ ساعت با یک بار شارژ است و با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توانید تا ۳ ساعت موسیقی گوش کنید.

بادز پلاس با قیمت ۱۲۹ دلار در آمریکا و ۱۴۹ دلار در اروپا به بازار عرضه می‌شود. این ایرباد در رنگ‌های خاکستری جنگلی و ماسه ساحلی عرضه می‌شود.

motorola
-

موتو بادز

موتو بادز از درایورهای داینامیک ۱۲.۴ میلی‌متری استفاده می‌کند و با صدای Hi-Res سازگار است. این ایرباد همچنین از حذف نویز فعال، حالت تطبیقی و Transparency برخوردار است و فناوری CrystalTalk AI نیز در آن ارائه شده است.

عمر باتری موتورولا بادز تا ۹ ساعت با یک بار شارژ است و با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توانید ۲ ساعت موسیقی گوش کنید. این ایرباد در رنگ‌های آبی ستاره‌ای، آبی یخی، نارنجی مرجانی و سبز کیوی با قیمت ۵۹ یورو عرضه می‌شود.

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

 

 

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر