چگونه کتاب های الکترونیک کیندل آمازون را به رایگان روی کامپیوتر خود دانلود کنیم

چگونه کتاب های الکترونیک کیندل آمازون را به رایگان روی کامپیوتر خود دانلود کنیم

اگر به خواندن کتاب های الکترونیک علاقه دارید ولی یک کیندل ندارید، می توانید از اپلیکیشن کیندل آمازون برای ویندوز و مک استفاده کنید.

کیندل پلت فرم بسیار خوبی برای عاشقان کتاب است، حتی اگر عاشق کتاب های فیزیکی باشید. با حدود هفتصد تومان می توانید دستگاهی داشته باشید که به شما این امکان را می دهد که شب ها کتاب بخوانید و به راحتی کتاب خریداری کنید. 
گرچه مدل های بسیار مختلف کیندل با توجه به بودجه شما موجود است، شاید دوست داشته باشید قبل از خریدن آن خواندن یک کتاب الکترونیک را امتحان کنید و یا پول کافی برای خرید یک کیندل را ندارید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید آمازون یک اپلیکیشن کیندل رایگان برای ویندوز و مک دارد که می توانید با آن روی کامپیوتر خود کتاب بخوانید. 
در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه از این اپلیکیشن بسیار جذاب استفاده کنید. 

1-      اپلیکیشن کیندل را دانلود کنید و وارد آن شوید 
اول این که باید یک نسخه رایگان اپلیکیشن کیندل را روی ویندوز یا مک خود نصب کنید. به لینک https://www.amazon.com/kindle-dbs/fd/kcp?tag=mak041-20 بروید، روی Download for PC & Mac کلیک کنید. این وبسایت به صورت خودکار درمی یابد که از چه سیستم عاملی استفاده می کنید. همچنین می توانید نسخه های اندروید و iOS این اپلیکیشن را استفاده کنید. وقتی که آن را نصب کردید آن را باز کنید و صبر کنید تا بالا بیاید. 
سپس باید اطلاعات حساب کاربری آمازون خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید که اگر از احراز هویت چند گانه استفاده کنید، اپلیکیشن به شما اجازه نمی دهد که وارد شوید و از شما دوباره درخواست می شود که به یک سوال امنیتی تصویری پاسخ دهید. برای جلوگیری از این مرحله کد  2FA ( احراز هویت دوگانه) و گذرواژه خود را در قمست گذرواژه وارد کنید. البته هیچ جای اپلیکیشن این کار توصیه نشده است اما جواب می دهد. اگر یک حساب کاربری آمازون ندارید به راحتی می توانید یکی برای خود بسازید. 

2-    چند کتاب رایگان بیابید 
اگر در آمازون کتابی دارید، آن ها را در بخش  All کتابخانه خود می بینید. وقتی که می خواهید آن ها را بخوانید روی یکی از آن ها دوبار کلیک کنید تا باز شود. همچنین می توانید روی یک کتاب کلیک راست کنید و گزینه Download را انتخاب کنید تا زمان هایی که آفلاین هستید بتوانید آن را بخوانید. 
اگر هیچ کتابی ندارید، می توانید پیدا کنید. روی لینک Kindle Store در بالای سمت راست پنجره کلیک کنید تا در مرورگر پیش فرضتان  Kindle book storefront باز شود. 


از آنجایی که به دنبال کتاب های رایگان هستید، اول باید به صفحه  Cheap Reads for Kindle سر بزنید. در این قسمت آمازون محبوب ترین کتاب های رایگان را در هر زمینه انتخاب کرده است. می توانید کتاب های کلاسیکی که حق کپی رایت ندارند مانند کتاب های چارلز دیکنز و ژول ورن را در این قسمت بیابید، اما کتب علمی تخیلی، عاشقانه و ترسناک بسیار خوب دیگری نیز در این صفحه موجود می باشند. 
اگر دوست دارید در یک زمینه کتاب بیابید، می توانید در قسمت سمت چپ صفحه خانه کتاب های کیندل ، یک زمینه خاص را انتخاب کنید، برای مثال Computers & Technology و به Sort by بروید و آن را ازFeatured  به   Price: Low to High تغییر دهید تا اول کتاب های رایگان را به شما نشان دهد. 
وقتی که کتابی که دوست داشتید را پیدا کردید روی  Buy now with 1-Click کلیک کنید. اگر چند دستگاه دارید، می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. هر دستگاهی را که انتخاب کنید، کتاب مورد نظر شما در Library روی اپلیکیشن کیندل نمایان می شود. می توانید روی گزینه Refresh در کنار Library کلیک کنید تا به صورت دستی کتاب جدیدتان را که نشان داده نمی شود وارد کنید. 

3-    کتابتان را بخوانید!
روی کتاب جدیدتان دابل کلیک کنید تا باز شود. رابط کاربری آن شبیه به پی دی اف ریدر است و به شما میانبرهای بسیاری یاد می دهد تا کتاب خود را هرطور که دوست دارید بخوانید. با کلید های فلش چپ و راست می توانید صفحه را عوض کنید و با کلیک کردن روی دکمه  Full Screen  می توانید کتاب خود را تمام صفحه کنید. 
دکمه Text Options به شما اجازه می دهد تا سایز، فونت، تعداد کلمات در یک خط، نور و رنگ را تنظیم کنید. اگر دوست دارید که نوشته شما در دو ردیف نشان داده شود روی Columns کلیک کنید. Go to ابزاری میانبر است که به شما اجازه می دهد مستقیما به یک صفحه بروید. می توانید یک صفحه را بوکمارک کنید . برای این کار روی دکمه Bookmark در قسمت بالای سمت چپ صفحه کلیک کنید. 

اگ


کیندل قابلیت های دیگر نیز دارد. در نوار سمت چپ دکمه های  Table of Contents, Search, Notebook و Flashcards را می بینید. Notebook جایی است که بوک مارک های خود را در آن میابید. شما حتی می توانید از بوک مارک های خود فلش کارت بسازید. همچنین می توانید برای فهمیدن معنی هر کلمه روی آن دابل کلیک کنید و یا آن را رنگی کنید تا بعدا دوباره آن را بخوانید. 

دوست دارید روی کامپیوتر خود کتاب بخوانید؟
در چند دقیقه هر کسی می تواند روی کامپیوتر خود کتاب بخواند. در حالی که ممکن است نتوانید در قسمت رایگان کتاب مورد علاقه خود را بیابید، ممکن است چیزهای جالب دیگری بیابید. حتی اگر تا به حال کتاب دیجیتالی نخوانده اید، امتحان کردن آن هیچ هزینه ای برایتان ندارد. البته این اپلیکیشن نقاط قوت و ضعف خود را دارد. در نتیجه کسانی که کتاب خوان های حرفه ای هستند احتمالا کیندل واقعی را ترجیح می دهند. 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر