ال جی وی 30 احتمالاً زودتر از موعد عرضه می‌شود

ال جی وی 30 احتمالاً زودتر از موعد عرضه می‌شود

ال جی، وی ۲۰ را در ماه سپتامبر سال گذشته عرضه کرد، از این رو انتظار کشیدن برای جانشین آن در زمان مشابه در سال جاری منطقی به نظر می رسد؛ طبق ادعای این گزارش جدید، این گوشی یک ماه زودتر از زمان مورد انتظار عرضه خواهد شد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، ال جی، وی ۲۰ را در ماه سپتامبر سال گذشته عرضه کرد، از این رو انتظار کشیدن برای جانشین آن در زمان مشابه در سال جاری منطقی به نظر می رسد؛ طبق ادعای این گزارش جدید، این گوشی یک ماه زودتر از زمان مورد انتظار عرضه خواهد شد. در ادامه با فيسيت همراه باشيد.

ال جی وی ۳۰ قرار است دومین پرچمدار سال ۲۰۱۷ ال‌جی باشد. شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد این گوشی در رسانه‌های دنیای فناوری مطرح می‌شود‌؛ با این حال ال‌جی اطلاعات چندانی از این گوشی منتشر نکرده است. گزارش جدید منتشرشده حکایت از عرضه زودتر از موعد ال‌جی V30 دارد. ال جی هنوز این خبر را تایید و یا تکذیب نکرده و در پاسخ به این شایعه اعلام کرده که هنوز تصمیمی برای زمان عرضه پرچمداران جدید خود نگرفته است. ولی معرفی و عرضه زودتر محصولات ال جی در مقایسه با پرچمداران سایر کمپانی‌ها می‌تواند کمک خوبی به ال جی کند و تا حدودی موجب افزایش فروش پرچمداران این شرکت شود.

مشخصات فني

  • در وي 30 از پردازنده اسنپدراگون 836 و در جي 7 از پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده خواهد شد.
  •  ال جي وي 30 و جي 7 هر دو از نمايشگر اولد بهره خواهند برد.
  •  گزارش ها از به کارگیری اسنپدراگون ۸۴۵ در ال جی جی ۷ حکایت دارند. (ال جي جي 7 اولين گوشي هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 خواهد بود.)

ال جی با عرضه ی زودتر وی ۳۰ نسبت به گلکسی نوت ۸ به دنبال سهم بیشتر از بازار است.

انتظار شما از ال جی وی ۳۰ چیست؟ به نظر شما این تغییر زمان تأثیری در رقابت این گوشی با گلکسی نوت ۸ خواهد داشت؟

 

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر