کاروان جاده ابریشم به شیراز می‌رسد

کاروان جاده ابریشم به شیراز می‌رسد

جاده ابریشم کاروانی است حامی استارت‌آپ‌های ایرانی که از 30 مهرماه راهی شهرهای بزرگ ایران شده است تا استارت‌آپ‌های نوپای ایرانی را مورد حمایت قرار دهد. این رویداد با هدف معرفی استارت‌آپ‌ها به سرمایه‌گذاران اروپایی و فراهم کردن راهی برای ارتباط راحت‌تر آن‌ها با هم و جذب سرمایه‌های خارجی آغاز به کار کرده است. مسیر عبور این کاروان چند شهر بزرگ و فعال در زمینه استارت‌آپ‌، تبریز، اصفهان، یزد، تهران، شیراز، مشهد و رشت است که در 9 آبان به پایان خواهد رسید. برای اطلاع از جزییات این رویداد می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

این کاروان روز گذشته برابر با اول آبان ماه به تبریز رفت و امروز 2 آبان در رشت، 3 و 4 آبان در تهران، 5 آبان در اصفهان، 6 آبان در یزد خواهد بود و در 7 آبان ماه به شیراز می‌رسد و نهایتاً 8 آبان ماه به مشهد می‌رود.

بنابراین شهر شیراز، یکشنبه 7 آبان ماه میزبان رویداد جاده ابریشم خواهد بود. این رویداد در سالن خوارزمی میدان نمازی شیراز از ساعت 15:30 تا 20 برگزار خواهد شد که مكان دقیق برگزاری آن را می‌توانید در نقشه زیر ببینید.

مكان دقیق برگزاری رویداد جاده ابریشم

مكان دقیق برگزاری رویداد جاده ابریشم

در پایان این رویداد، 100 استارت‌آپ‌ برتر به مرحله دوم که در کیش برگزار خواهد شد، راه می‌یابند؛ و نهایتاً در رویداد کیش به سه استارت‌آپ‌ برگزیده علاوه بر جوایز نقدی، امکانات زیادی از جمله بهره‌مندی از کمک‌های صندوق سرمایه‌گذاری بین‌المللی، شتاب‌دهنده‌ها، فرصت حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و... تعلق می‌گیرد که می‌تواند به پیشرفت اين استارت‌آپ‌ها کمک شایانی بکند.

برای تهیه بلیت شرکت در این رویداد به عنوان شرکت‌کننده عادی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر